Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyteppe, som jeg ikke helt klarer selv å bestemme meg for om jeg syns det blir fint eller ikke!Kjappstrikka draktHva hekler du?
Babyteppe, som jeg ikke helt klarer selv å bestemme meg for om jeg syns det blir fint eller ikke!![]()
Rosa, lilla, gul, hvis, beige. Veldig spnn pastellfarger liksomhaha da såHvilke farge?
Det er helt santEr nok gull verdt å bremse ned FØR man får så vondt ja! Må nok bli flinkere til å innse mine begrensninger, selv om jeg syns det er vanskelig. Plutselig må man ha hjelp til helt vanlige små ting som man ellers ikke har noe problem med, liksom! Er så fort gjort å bare gjøre det uten å tenke seg om, men da får man igjen etterpå..![]()
Butikk medarbeiderJeg er barnehagelærerenn du?
Rosa, lilla, gul, hvis, beige. Veldig spnn pastellfarger liksomOg så er det ørlite grønt i også, men den Syns jeg plutselig ble så mye, og angra på at jeg tok den med. Men orker ikke rekke opp nå. Tok helt av med fargekreativiteten min jeg
haha! Hvilke farger bruker du?
Det er helt santnår jeg søren ikke klarte å kle meg etter dusjen da gikk det opp ett lys hos meg.
Men er jammen ille lett når man er vandt Til å klare så mye mer![]()
På skravlingen? Nei egentlig ikkeHar dere noe mål for i dag?
Ja det er det virkelig :/bekkenløsning er skikkelig driiit ja![]()
Åj:O Huff.. Det hørtes ikke bra ut nei! Hører så mye sånne skrekkhistorier om damer som blir plaga med bekkenet i årevis etter fødsel. Og DET vil vi jo ikke!! Så er bare å gjøre alt man kan for å unngå å bli plaga i ettertid vel!Det er helt santnår jeg søren ikke klarte å kle meg etter dusjen da gikk det opp ett lys hos meg.
Men er jammen ille lett når man er vandt Til å klare så mye mer![]()
På skravlingen? Nei egentlig ikkejeg viste dette ble en travel dag p dermed ikke like produktiv som de andre :/ men hadde vert gøy å nå 600
men tror jeg mangler for mange
du da?
JaDet er utrolig kjedelig ja![]()
Haha, er du like vimsete som meg kanskje? Helt håpløs på sånt jeg, ombestemmer meg alltid etterpå!Hørtes stilig ut da! Bilde?
Denne lager jeg i en ganske lys lilla. Etter jeg begynte ville jeg heller ha rosaHaha.. Håpløs..
Tror du klarer 600 - og at jeg kommer meg over 500På skravlingen? Nei egentlig ikkejeg viste dette ble en travel dag p dermed ikke like produktiv som de andre :/ men hadde vert gøy å nå 600
men tror jeg mangler for mange
du da?
Det er faktisk jeg å .. Sikkert alle nervene i dag som har tatt pågørrtrøtt![]()
Det er det jeg å tenker nåÅj:O Huff.. Det hørtes ikke bra ut nei! Hører så mye sånne skrekkhistorier om damer som blir plaga med bekkenet i årevis etter fødsel. Og DET vil vi jo ikke!! Så er bare å gjøre alt man kan for å unngå å bli plaga i ettertid vel!