Skravletråd

Ja det viktigste er å ha prøvd :)godt du får låne det :)
Krysser fingrene for st det går :)
Jeg og:) hadde tenkt å øke arbeidsmengden enda litt til etterhvert, men innser at det kanskje bare er like greit å gå i de 20% så lenge jeg greier. I stedet for å slite meg ut for tidlig.

Jeg og:) hadde tenkt å øke arbeidsmengden enda litt til etterhvert, men innser at det kanskje bare er like greit å gå i de 20% så lenge jeg greier. I stedet for å slite meg ut for tidlig.
Det er helt sant :) litt er bedre enn ingenting :) hva var det du jobbet med igjen? :)

Lurt å ikke ta på seg for mye ja! Høre på kroppen, som de så fint sier ;)

Det verker kontant nå ja :( går å hos fysio :(

Uff det er ikke noe gøy med dette bekkenet :( merker du det p hele tiden?
Har gode og dårlige dager jeg da, og har ikke vondt hele tiden. Men på det verste klarer jeg ikke stå oppreist engang. Så er veldig av og på hos meg. Men blir jo ikke akkurat mindre over magen de neste mnd, så er spent på hvordan det skal gå når jeg blir tyngre da. Har btw fått ganske stor mage allerede:P like stor som i 7-8 mnd med førstemann liksom

Hehe, ja kanskje det! Blir kanskje litt mer liv og da, og lettere å få til. Følte liksom at jeg var innmari uheldig med skravler da mu her inne og, for var ofte veeeldig stille npr jeg skulle skravle:D Har du tenkt å skravle deg til topps denne mnd og?
Jeg gjør nok det ja. Ble jo ektra gira nå hehe:D

Lurt å ikke ta på seg for mye ja! Høre på kroppen, som de så fint sier ;)
Ja, men jeg er ikke så god på det egentlig. Har hatt en tendens til å bare kjøre på og ta konsekvensen etterpå. Litt derfor jeg har vært langtidssykemeldt nå.Men skrekken er jo å bli plaga med bekkenet etter fødsel også, så må vel bare ta det med ro ja.

Ja, men jeg er ikke så god på det egentlig. Har hatt en tendens til å bare kjøre på og ta konsekvensen etterpå. Litt derfor jeg har vært langtidssykemeldt nå.Men skrekken er jo å bli plaga med bekkenet etter fødsel også, så må vel bare ta det med ro ja.
Ja - ikke bare bare. Har en kollega som til dels fremdeles halter litt fordi hun tok for seg for mye og ventet for lenge.. går rundt og advarer på jobben ;)

Har gode og dårlige dager jeg da, og har ikke vondt hele tiden. Men på det verste klarer jeg ikke stå oppreist engang. Så er veldig av og på hos meg. Men blir jo ikke akkurat mindre over magen de neste mnd, så er spent på hvordan det skal gå når jeg blir tyngre da. Har btw fått ganske stor mage allerede:P like stor som i 7-8 mnd med førstemann liksom
Hehe ja det blir fort slik med magen :p
Min er liten noen dager mens andre dager er den stor :p har en liten luring der inne :p

Uff så ille er det ikke her. Men det kunne jo ha blitt hadde jeg ikke stoppet.
Håper du slipper mange slike dager :o

Hehe nei det er litt tortur om man ikke har noenting:P elsker å se masterchef når det er og, den norske, men herregud blir jo så sulten av det:o
Liker masterchef Australia - sett kanskje litt for mye på div. program m Ramsey og Oliver... veldig farlig! :D

Hehe ja det blir fort slik med magen :p
Min er liten noen dager mens andre dager er den stor :p har en liten luring der inne :p

Uff så ille er det ikke her. Men det kunne jo ha blitt hadde jeg ikke stoppet.
Håper du slipper mange slike dager :o
Er nok gull verdt å bremse ned FØR man får så vondt ja! Må nok bli flinkere til å innse mine begrensninger, selv om jeg syns det er vanskelig. Plutselig må man ha hjelp til helt vanlige små ting som man ellers ikke har noe problem med, liksom! Er så fort gjort å bare gjøre det uten å tenke seg om, men da får man igjen etterpå.. :(

Back
Topp