Det gjør nok det, hjelper med litt søvnIkke så greit nei!! Håper det går seg til og blir en bra dag i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør nok det, hjelper med litt søvnIkke så greit nei!! Håper det går seg til og blir en bra dag i morgen![]()
Akkurat nå går det i mot i brøstetSkal dere se på noe på tv i dag? film kanskje?
Åh gikk det bra?Første dag i jobb idag etter lang tids sykemelding! Var godt! Men veldig spent på hvordan det skal gå å bare gå i 20% jobb.. Blir jo bare mer i veien enn jeg gjør nytte føler jeg.. Men men! Og nå trenger jeg jo tilrettelegging og de få timene jeg er på jobb, pga bekkenet. Men blir i hvert fall godt å komme seg litt ut og få brukt hodet på noe annet enn bare hjemme da![]()
Ey, gratulerer så mye med bilstol!!Mhm, det er helt santTenke på deg selv ogdine
![]()
Sitter å tenker at jeg har lyst på et eller annetHva driver dere med i kveld da?![]()
Såpass ja! Sliter litt jeg og, må jeg innrømme...Det er bekkenet. Det er helt ferdig nå . Blir bare verre å verre. Å jeg Har jo ett hjem å ta vare på. Barn å fungere for. Så jeg har blitt fullt sykemeldt sikkert ut svangerskapet
Gikk bedre enn forventet, men så har jeg og hatt en bra dag med tanke på smertene. Lurer på hvordan det skal funke de dagene jeg har mest vondt! Men da har jeg i hvert fall prøvd! Skal få lånt bekkenbelte av ei på jobb og daÅh gikk det bra?
Jeg sjønner hva du mener men det er jammen godt vis du klarer det![]()
godt å få luftet hodet litt
![]()
Her er det sambo sin tv kveldførst ser han Sveriges verste sjåfør
å så blir set vell guinnes gale verden etter på
de går på likt da så det ene må taes opp
![]()
Første dag i jobb idag etter lang tids sykemelding! Var godt! Men veldig spent på hvordan det skal gå å bare gå i 20% jobb.. Blir jo bare mer i veien enn jeg gjør nytte føler jeg.. Men men! Og nå trenger jeg jo tilrettelegging og de få timene jeg er på jobb, pga bekkenet. Men blir i hvert fall godt å komme seg litt ut og få brukt hodet på noe annet enn bare hjemme da![]()
Akkurat nå går det i mot i brøstetfår se hva det blir etterpå, men tror jeg skal legge meg tidlig! Der da?
Hahaha nei kan ikke se på slike programmer nåSitter å tenker at jeg har lyst på et eller annetSå nettopp hellstrøm rydder opp hjemme, og blir jo ikke mindre fysen på noe når han lager mat
![]()
Det verker kontant nå jaSåpass ja! Sliter litt jeg og, må jeg innrømme...Begynt hos fysioterapeut da, og skal starte med bassengtrening i desember. Har du vondt hele tiden?
Ja det viktigste er å ha prøvdGikk bedre enn forventet, men så har jeg og hatt en bra dag med tanke på smertene. Lurer på hvordan det skal funke de dagene jeg har mest vondt! Men da har jeg i hvert fall prøvd! Skal få lånt bekkenbelte av ei på jobb og da![]()
Tusen takkEy, gratulerer så mye med bilstol!!gå helt opp på slutten jeg. Greide overhode ikke henge med sånn som jeg hadde tenkt
![]()
Hehe, ja kanskje det! Blir kanskje litt mer liv og da, og lettere å få til. Følte liksom at jeg var innmari uheldig med skravler da mu her inne og, for var ofte veeeldig stille npr jeg skulle skravleTusen takkDu får ta igjen denne mnd
![]()
Skal hekle litt etterpå tenkte jeg. Hva strikker du?Strikke litt da kanskje![]()
Det ble ris med amerikansk gryte og hvitløksbaguette ^-^ sprengmett nåOh hva du lager?
Jeg har osteskive i ovnen nå![]()
Skal hekle litt etterpå tenkte jeg. Hva strikker du?