Det er helt sant <3 å barna kommer først uansettSkjønner...synd..men men:/ helsa førstog Torbjørn<3<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt sant <3 å barna kommer først uansettSkjønner...synd..men men:/ helsa førstog Torbjørn<3<3
Ja utrolig, særlig når jeg er aleneUff sånne dager er slitsomme!! Han er ikke i ferd med å bli syk? Her var lillegutt driiiitsur og bare gråt lenge for han har sovet for lite i dag, men nå ved legging har han bikka over og blitt overtrøtt og turbo![]()
Mulig at det er en kombinasjon av det ja - ikke alltid lett å være mamma heller :/Ja utrolig, særlig når jeg er alenetror ikke han blir syk men vet jo aldri. Tenker det kan være reaksjon på flere ting. At pappaen reiste på jobb igjen, at det er en del forandringer i bhg eller at pappaen hans dreit i rutinen hans i helga og tok han med på tur der han ikke fikk dagluren sin. Evt noe annet
han er kjempetrøtt men ikke sovna enda, forje uke sovna han med en gang jeg la han. Spørs om han og er overtrøtt ja:-/ ikke greit alltid med dissa små
![]()
Lager matHva driver dere med i kveld da?![]()
Ja utrolig, særlig når jeg er alenetror ikke han blir syk men vet jo aldri. Tenker det kan være reaksjon på flere ting. At pappaen reiste på jobb igjen, at det er en del forandringer i bhg eller at pappaen hans dreit i rutinen hans i helga og tok han med på tur der han ikke fikk dagluren sin. Evt noe annet
han er kjempetrøtt men ikke sovna enda, forje uke sovna han med en gang jeg la han. Spørs om han og er overtrøtt ja:-/ ikke greit alltid med dissa små
![]()
Hva driver dere med i kveld da?![]()
Mhm, det er helt santDet er helt sant <3 å barna kommer først uansettnå nå helsa å.hvis jeg presser meg for hardt så kan det være at veien tilbake blir mye lenger
Oh hva du lager?Lager mat![]()
Straks: spise mater så sulten! Hehe
HeheSlapper av i sofaen nå! DeiligSpist masse druer.. etter DEN kraftige middagen
Rimelig mett kan man si..
![]()
Får håpe du får detHåper på en rolig kveld og natt![]()
Kan jeg spørre hva som står på?Det er helt sant <3 å barna kommer først uansettnå nå helsa å.hvis jeg presser meg for hardt så kan det være at veien tilbake blir mye lenger
Her er det sambo sin tv kveldSkal dere se på noe på tv i dag? film kanskje?
Det er bekkenet. Det er helt ferdig nå . Blir bare verre å verre. Å jeg Har jo ett hjem å ta vare på. Barn å fungere for. Så jeg har blitt fullt sykemeldt sikkert ut svangerskapetKan jeg spørre hva som står på?:O
Nei ikke alltid like enkelt, merker det nå som han snakker og sier imotMulig at det er en kombinasjon av det ja - ikke alltid lett å være mamma heller :/
Eller så merket han at du hadde hatt en dårlig dag?