Skravletråd

Uff sånne dager er slitsomme!! Han er ikke i ferd med å bli syk? Her var lillegutt driiiitsur og bare gråt lenge for han har sovet for lite i dag, men nå ved legging har han bikka over og blitt overtrøtt og turbo :P
Ja utrolig, særlig når jeg er alene:( tror ikke han blir syk men vet jo aldri. Tenker det kan være reaksjon på flere ting. At pappaen reiste på jobb igjen, at det er en del forandringer i bhg eller at pappaen hans dreit i rutinen hans i helga og tok han med på tur der han ikke fikk dagluren sin. Evt noe annet:P han er kjempetrøtt men ikke sovna enda, forje uke sovna han med en gang jeg la han. Spørs om han og er overtrøtt ja:-/ ikke greit alltid med dissa små:P

Ja utrolig, særlig når jeg er alene:( tror ikke han blir syk men vet jo aldri. Tenker det kan være reaksjon på flere ting. At pappaen reiste på jobb igjen, at det er en del forandringer i bhg eller at pappaen hans dreit i rutinen hans i helga og tok han med på tur der han ikke fikk dagluren sin. Evt noe annet:P han er kjempetrøtt men ikke sovna enda, forje uke sovna han med en gang jeg la han. Spørs om han og er overtrøtt ja:-/ ikke greit alltid med dissa små:P
Mulig at det er en kombinasjon av det ja - ikke alltid lett å være mamma heller :/

Eller så merket han at du hadde hatt en dårlig dag?

Ja utrolig, særlig når jeg er alene:( tror ikke han blir syk men vet jo aldri. Tenker det kan være reaksjon på flere ting. At pappaen reiste på jobb igjen, at det er en del forandringer i bhg eller at pappaen hans dreit i rutinen hans i helga og tok han med på tur der han ikke fikk dagluren sin. Evt noe annet:p han er kjempetrøtt men ikke sovna enda, forje uke sovna han med en gang jeg la han. Spørs om han og er overtrøtt ja:-/ ikke greit alltid med dissa små:p

Ikke så greit nei!! Håper det går seg til og blir en bra dag i morgen :)

Skal dere se på noe på tv i dag? film kanskje?

Mulig at det er en kombinasjon av det ja - ikke alltid lett å være mamma heller :/

Eller så merket han at du hadde hatt en dårlig dag?
Nei ikke alltid like enkelt, merker det nå som han snakker og sier imot:P
Tja, kanskje det ja. Men trooor at jeg klarte å legge det til sides da jeg henta han i bhg, for jeg har hatt hele dagen til å slappe av før det. Men de merker det utroligste så hvem vet:o

Første dag i jobb idag etter lang tids sykemelding! Var godt! Men veldig spent på hvordan det skal gå å bare gå i 20% jobb.. Blir jo bare mer i veien enn jeg gjør nytte føler jeg.. Men men! Og nå trenger jeg jo tilrettelegging og de få timene jeg er på jobb, pga bekkenet. Men blir i hvert fall godt å komme seg litt ut og få brukt hodet på noe annet enn bare hjemme da:P

Back
Topp