Skravletråd

Første dag i jobb idag etter lang tids sykemelding! Var godt! Men veldig spent på hvordan det skal gå å bare gå i 20% jobb.. Blir jo bare mer i veien enn jeg gjør nytte føler jeg.. Men men! Og nå trenger jeg jo tilrettelegging og de få timene jeg er på jobb, pga bekkenet. Men blir i hvert fall godt å komme seg litt ut og få brukt hodet på noe annet enn bare hjemme da:P
Åh gikk det bra?
Jeg sjønner hva du mener men det er jammen godt vis du klarer det :) :) godt å få luftet hodet litt :)

Det er bekkenet. Det er helt ferdig nå . Blir bare verre å verre. Å jeg Har jo ett hjem å ta vare på. Barn å fungere for. Så jeg har blitt fullt sykemeldt sikkert ut svangerskapet
Såpass ja! Sliter litt jeg og, må jeg innrømme...:( Begynt hos fysioterapeut da, og skal starte med bassengtrening i desember. Har du vondt hele tiden?

Åh gikk det bra?
Jeg sjønner hva du mener men det er jammen godt vis du klarer det :) :) godt å få luftet hodet litt :)
Gikk bedre enn forventet, men så har jeg og hatt en bra dag med tanke på smertene. Lurer på hvordan det skal funke de dagene jeg har mest vondt! Men da har jeg i hvert fall prøvd! Skal få lånt bekkenbelte av ei på jobb og da:)

Første dag i jobb idag etter lang tids sykemelding! Var godt! Men veldig spent på hvordan det skal gå å bare gå i 20% jobb.. Blir jo bare mer i veien enn jeg gjør nytte føler jeg.. Men men! Og nå trenger jeg jo tilrettelegging og de få timene jeg er på jobb, pga bekkenet. Men blir i hvert fall godt å komme seg litt ut og få brukt hodet på noe annet enn bare hjemme da:p

Håper det blir fint å få kommet seg litt på jobb :)

Bestilte klips til en bergans junior barnehagesekk.. Håper jeg bestilte rett størrelse :P
Så kjedelig når klipsen er ødelagt og jeg bare får sekken halvveis igjen på en måte...

$_57.JPG

Såpass ja! Sliter litt jeg og, må jeg innrømme...:( Begynt hos fysioterapeut da, og skal starte med bassengtrening i desember. Har du vondt hele tiden?
Det verker kontant nå ja :( går å hos fysio :(

Uff det er ikke noe gøy med dette bekkenet :( merker du det p hele tiden?

Gikk bedre enn forventet, men så har jeg og hatt en bra dag med tanke på smertene. Lurer på hvordan det skal funke de dagene jeg har mest vondt! Men da har jeg i hvert fall prøvd! Skal få lånt bekkenbelte av ei på jobb og da:)
Ja det viktigste er å ha prøvd :)godt du får låne det :)
Krysser fingrene for st det går :)

Tusen takk;):D Du får ta igjen denne mnd:D
Hehe, ja kanskje det! Blir kanskje litt mer liv og da, og lettere å få til. Følte liksom at jeg var innmari uheldig med skravler da mu her inne og, for var ofte veeeldig stille npr jeg skulle skravle:D Har du tenkt å skravle deg til topps denne mnd og?

Back
Topp