Skravletråd

Godt å få pappa på besøk i ettermiddag. Guttungen har gråti omtrent fra vi kom hjem til pappa kom, og jeg aner ikke hvorfor:P var kjempegøy å åpne pakke jeg fikk i posten og lage mat sammen, men der stoppa det. Mens vi spiste hulket han "jeg sove soffaaaan". Og fant smuler av makaronien som var æsj, og fikk ikke mange nok biter på gaffelen. Hva kan man si liksom. Hehe. Passa meg dårlig, har igrunn en dårlig dag selv:P lyser opp når han får besøk:D

Uff sånne dager er slitsomme!! Han er ikke i ferd med å bli syk? Her var lillegutt driiiitsur og bare gråt lenge for han har sovet for lite i dag, men nå ved legging har han bikka over og blitt overtrøtt og turbo :P

Stakkar:( godt han lyste opp når han fikk besøk da:)
Huff da :/

Ikke lett å være liten - koselig med besøk da ja ;)
Ikke bare lett å være liten nei. Når jeg tenker meg om ble han sånn etter pappaen hans ringte. Han reiste på jobb i dag, kanskje en reaksjon på en pappa som reiser hver uke:( vet ikke. Veldig godt med kort vei til mamma og pappa (ser bort på huset dems:P ), selvom jeg prøver å ikke reise dit for ofte. Men pappa sa nå at det måtte jeg ikke tenke på, det var bare koselig:) man vil jo ikke være til bry heller.

Back
Topp