Samt gi deg selv lov til å bare ligge på sofaen, eller tegne eller hva det nå skal være ^-^Takkja jeg må prøve på det
senke skuldrene noen hakk..
(Ser likevel for meg en baketornado
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samt gi deg selv lov til å bare ligge på sofaen, eller tegne eller hva det nå skal være ^-^Takkja jeg må prøve på det
senke skuldrene noen hakk..
Oj! GRATULERERdet er morsomt å komme tilbake og lese ^-^
HahahaSamt gi deg selv lov til å bare ligge på sofaen, eller tegne eller hva det nå skal være ^-^
(Ser likevel for meg en baketornado)
Du venner deg til detDet kommer til å bli rart å være en hel dag alene hjemme i morgen![]()
Hehe ja det fjør de nok men de kommer godt med der![]()
Men det er jo bra. må hvileJeg får ikke jobbe mere så nå blir det lange rolige dager på meg ja :/
Passer meg i grunn bedre. Og har i tillegg lagt inn en del pauser i løpet av vakten. Tilrettelagt med bedriftjordmor og sjefen.Aha så dere gjør det sånn hellermen går det fint syntes du?
![]()
Hehe det er vell ingen fare for det neiDu venner deg til detdet er det værste av alt egentlig
![]()
Å det er ikke akkurat billig nei :/Ja veldig godt medhar jo arbeidsfolk hjemme hver dag:O
![]()
Så fantastisk at de har lagt det til slik for deg daPasser meg i grunn bedre. Og har i tillegg lagt inn en del pauser i løpet av vakten. Tilrettelagt med bedriftjordmor og sjefen.
Godt å få pappa på besøk i ettermiddag. Guttungen har gråti omtrent fra vi kom hjem til pappa kom, og jeg aner ikke hvorforvar kjempegøy å åpne pakke jeg fikk i posten og lage mat sammen, men der stoppa det. Mens vi spiste hulket han "jeg sove soffaaaan". Og fant smuler av makaronien som var æsj, og fikk ikke mange nok biter på gaffelen. Hva kan man si liksom. Hehe. Passa meg dårlig, har igrunn en dårlig dag selv
lyser opp når han får besøk
![]()
kan ikke påstå detÅ det er ikke akkurat billig nei :/
Ja veldigSå fantastisk at de har lagt det til slik for deg da![]()
det er jo knall bra
![]()
Hvor lange pauser har du da?Ja veldig![]()
Stakkargodt han lyste opp når han fikk besøk da
![]()
Ikke bare lett å være liten nei. Når jeg tenker meg om ble han sånn etter pappaen hans ringte. Han reiste på jobb i dag, kanskje en reaksjon på en pappa som reiser hver ukeHuff da :/
Ikke lett å være liten - koselig med besøk da ja![]()
Har fått innvilget til sammen 1t i løpet av en vakt. de kan jeg fordele som jeg vil.Hvor lange pauser har du da?![]()
Har fått innvilget til sammen 1t i løpet av en vakt. de kan jeg fordele som jeg vil.
Veldigså deilig at de kan gjøre sånn
![]()
Ja det er godt med slike sjeferVeldigGrei sjef som tar hensyn og som vil holde meg her
![]()
Skjønner...synd..men men:/ helsa førstJa det er godt med slike sjeferslik er min å
derfor jeg syntes det var så trist at jeg måtte kaste inn håndkle
![]()