Skravletråd

Ser ut til å bli et ok eple år hos oss, mye kart som detter av da:( litt kjedelig det. Bruker ikke epler så plukker dem og leverer dem på et hagesenter der de blir kjøp og brukt til eplesider av en eller annen produsent, synes det er veldig greit, for da får jeg lapp med hvor mange kr jeg har levert epler for og kan gå inn å handle produkter fra denne produsenten :) så da kjøpes det rips saft og gløgg og syltetøy. Bruker alltid mer kr enn jeg har levert epler for da :p
åååhh mimre. det gjorde vi hjemme som barn. reiste på sånn eplemottak og handlet forskjellig.
hjemme på gården er det minst 20 epletrær da. men grenser for hva vi orket plukke så ble også mer penger brukt hehe.

enkelt og greit...rister meg noe brødskiver og har gulost på:P

Ser ut til å bli et ok eple år hos oss, mye kart som detter av da:( litt kjedelig det. Bruker ikke epler så plukker dem og leverer dem på et hagesenter der de blir kjøp og brukt til eplesider av en eller annen produsent, synes det er veldig greit, for da får jeg lapp med hvor mange kr jeg har levert epler for og kan gå inn å handle produkter fra denne produsenten :) så da kjøpes det rips saft og gløgg og syltetøy. Bruker alltid mer kr enn jeg har levert epler for da :p

Så lurt! :)

Lurer på ka jeg skal spise på jobb i dag:P
Guttaboys her hjemme skal ha kalkunpølser og fullkornsspagetti.

I Askim tar de også imot frukt og bær, tenkte ta en tur dit på høsten hvis det blir veldig mye frukt :)

Ble rester av lasagne og salat + eggerøre :)

åååhh mimre. det gjorde vi hjemme som barn. reiste på sånn eplemottak og handlet forskjellig.
hjemme på gården er det minst 20 epletrær da. men grenser for hva vi orket plukke så ble også mer penger brukt hehe.
Må få noen til å hjelpe meg I år. Greier ikke plukke så mye regner jeg med :)

Viktig å huske å beskjære frukttrærne på våren :)

Vi har også fjernet ca halvparten av plommekartene ellers ville vi fått veldig lite neste år!

Har vært med å høste inn vindruer før - DET hadde jeg ikke orket i år nei :P er ille nok uten å være gravid :)

Back
Topp