Skravletråd

Ja veldig bra, vi har barnekassen annahver uke + fruktkasse men tror vi dropper fruktkasse en stund fremover siden vi har så mye i hagen
ja kan jo høres fornuftig ut det.
hvordan ser det ut for dere med epler i år?
her syns det blir så lite på trærne.

vi vurderer matkasse skjønner du.

ja, de sager og hamrer i et fæla kjør:P holder på å sette opp vegger. skulle også begynne på gulv der oppe i dag. kjekt å se fremgang fra dag til dag.

Blir nok fint til slutt :D men kan tenke meg det er irriterende når de bråker veldig

ja kan jo høres fornuftig ut det.
hvordan ser det ut for dere med epler i år?
her syns det blir så lite på trærne.

vi vurderer matkasse skjønner du.
Ser ut til å bli et ok eple år hos oss, mye kart som detter av da:( litt kjedelig det. Bruker ikke epler så plukker dem og leverer dem på et hagesenter der de blir kjøp og brukt til eplesider av en eller annen produsent, synes det er veldig greit, for da får jeg lapp med hvor mange kr jeg har levert epler for og kan gå inn å handle produkter fra denne produsenten :) så da kjøpes det rips saft og gløgg og syltetøy. Bruker alltid mer kr enn jeg har levert epler for da :p

Blir nok fint til slutt :D men kan tenke meg det er irriterende når de bråker veldig
ja, men er jo verdt det. for mye å gjøre alt for mannen i full jobb. hadde ikke vært ferdig før om flere år da haha..

om jeg er sliten kan jeg hvile nedi kjelleren på gjesterom..der hører jeg nesten ingenting. godt lydisiolert

Back
Topp