ja, de sager og hamrer i et fæla kjørHehe mye bråk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, de sager og hamrer i et fæla kjørHehe mye bråk?
ja kan jo høres fornuftig ut det.Ja veldig bra, vi har barnekassen annahver uke + fruktkasse men tror vi dropper fruktkasse en stund fremover siden vi har så mye i hagen
oohh nammenam.Sambo har plukket en stor bolle bringebær mmmmm
Så braGikk fint hos legen. Fikk 50% sm.
ja veldig lettet nå. får jeg prioritert gravidtreningen mer ogSå bra![]()
ja, de sager og hamrer i et fæla kjørholder på å sette opp vegger. skulle også begynne på gulv der oppe i dag. kjekt å se fremgang fra dag til dag.
ja kan jo høres fornuftig ut det.
hvordan ser det ut for dere med epler i år?
her syns det blir så lite på trærne.
vi vurderer matkasse skjønner du.
Ser ut til å bli et ok eple år hos oss, mye kart som detter av daja kan jo høres fornuftig ut det.
hvordan ser det ut for dere med epler i år?
her syns det blir så lite på trærne.
vi vurderer matkasse skjønner du.
Trener du hjemme eller på senter ?ja veldig lettet nå. får jeg prioritert gravidtreningen mer og![]()
ja, men er jo verdt det. for mye å gjøre alt for mannen i full jobb. hadde ikke vært ferdig før om flere år da haha..Blir nok fint til sluttmen kan tenke meg det er irriterende når de bråker veldig
heldige dere da. her ser det dårlig ut med epler i år. men mye pærer da og rips. dårlig med plommer ogSer ut som det blir helt enormt![]()
![]()
det gjør guttungen og. egg egg egg sier han og tar ut eggepakken av kjøleskapetLillegutt elsker egg![]()
på tide med noe mer mat her og...men vet ikke hva...kommer ikke på noe som frister...selvom jeg er veldig sulten da...Må få oss litt lunsj snart![]()