Skravletråd

Dutt/pus er rar :) skulle smøre såret med bacimycin, å lot han lukte på tuben, trykket ut litt salve så han skulle få lukte at dette ikke var farlig, han skikket det I seg han å så rart på meg, som at hvorfor får jeg ikke mer, så nå har vi smurt såret 5 ganger, så tror han lot Vær å slikke sist gang. Kan ikke se for meg at den salva smaker godt, men er rare de dyra:)

At hun ikke sier nei du ser frisk og rask ut, haha...eller nei du ser jævlig ut her blir det 100%:P
Er jo bare å fortelle hva du tenker og føler å da. Å tror de er mer glade I gradert sykmelding enn 100%.
De er stort sett mer oppegående enn det ;)

Min er veeeeldig på at jeg må være forsiktig. Må snakke henne *ut* av sykmelding hver gang jeg er inne :P

Dutt/pus er rar :) skulle smøre såret med bacimycin, å lot han lukte på tuben, trykket ut litt salve så han skulle få lukte at dette ikke var farlig, han skikket det I seg han å så rart på meg, som at hvorfor får jeg ikke mer, så nå har vi smurt såret 5 ganger, så tror han lot Vær å slikke sist gang. Kan ikke se for meg at den salva smaker godt, men er rare de dyra:)
Haha ^-^ Rart hva de liker ja :) min hadde sår under haken, måtte ha salve og antibiotika i to uker. Han *hatet* å ligge på ryggen mens jeg renset, og ville egentlig ikke ta medisinen. Men pakket det inn I Leverpostei og da var det greit - men veldig skuffa etter to uker når det ikke kom postei morgen og kveld :P

De er stort sett mer oppegående enn det ;)

Min er veeeeldig på at jeg må være forsiktig. Må snakke henne *ut* av sykmelding hver gang jeg er inne :p
hehe jada...klar over det...legen min er veldig grei hun...bare tøyser litt...og er så lenge sia jeg var sm. så husker liksom ikke helt;)

hehe jada...klar over det...legen min er veldig grei hun...bare tøyser litt...og er så lenge sia jeg var sm. så husker liksom ikke helt;)
Hehe ^-^ Ser den. Og så er det så typisk at de vil sykemelde når det ikke trengs - men den dagen du håper de skal ta det opp, så må du selv får dem inn på tanken ><
Men det løser seg sikkert helt fint dette :) Lykke til I alle fall ^-^

Jeg har vært sykemeldt noen ganger opp gjennom åra, men har bare fått 100 % og da for toppen 4 uker.
Nå har det ikke vært noe problem å få det, men har vel mye med hva som er galt å. Hadde jo tenkt å prøve meg I gradert sykmelding jeg å, hadde snakka med sjefen om arbeidstid, men da jeg fikk se hva han hadde satt opp og han sa hva han mente jeg skulle gjøre. Ba jeg rett og slett om 100% istedenfor.
Å er jo beder at du får gjøre som du føler er best, å begynne I gradert er jo kjempe bra for da kan du jo være ute I jobb lengre :) er viktig å ikke miste kontakten med jobben å.

Er det de er så redde for når man blir 100% sykemeldt over lang tid, at man skal dette utenfor arbeidslivet.

Hehe ^-^ Ser den. Og så er det så typisk at de vil sykemelde når det ikke trengs - men den dagen du håper de skal ta det opp, så må du selv får dem inn på tanken ><
Men det løser seg sikkert helt fint dette :) Lykke til I alle fall ^-^
Det går nå helst greit ja:) Takk, hihi:)

Jeg har vært sykemeldt noen ganger opp gjennom åra, men har bare fått 100 % og da for toppen 4 uker.
Nå har det ikke vært noe problem å få det, men har vel mye med hva som er galt å. Hadde jo tenkt å prøve meg I gradert sykmelding jeg å, hadde snakka med sjefen om arbeidstid, men da jeg fikk se hva han hadde satt opp og han sa hva han mente jeg skulle gjøre. Ba jeg rett og slett om 100% istedenfor.
Å er jo beder at du får gjøre som du føler er best, å begynne I gradert er jo kjempe bra for da kan du jo være ute I jobb lengre :) er viktig å ikke miste kontakten med jobben å.

Er det de er så redde for når man blir 100% sykemeldt over lang tid, at man skal dette utenfor arbeidslivet.

Ja ok. Forstår.
Vet 50% sm. hos oss ikke er noe problem. Sett andre gjøre det før helt uten problemer. Man blir bare enige med sjefen om hvilke dager man jobber.

Var jo en del hjemme sist svangerskap, men det var ikke pga. sykdom hos meg...men forhold på arbeidsplassen som gjorde jeg ikke kunne jobbe der. For utsatt for en gravid...så da var det svangerskapspenger.

Jeg følte meg et øyeblikk rik når jeg gikk innpå nettbanken...så betalte jeg 4 regninger..vips så var jeg fattig;):P

Vi har fremdeles 5 på topp 10, men ser det sniker seg opp flere av de som vanligvis ligger høyt :P

Back
Topp