Hikka Oliver mye da? Det gjorde forjemann herHehe her er det lite hikking
Herlig å kjenne på livet inni der ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hikka Oliver mye da? Det gjorde forjemann herHehe her er det lite hikking
Herlig å kjenne på livet inni der ja![]()
På den kjapptrikka kjolen/bodyen eller hva det var?
Det er jo en lettelse daHehe ja det er jo veldig greit når man går på besøk selvPappa er ikke så fin på det da så er ikke krise om det er litt rotete
![]()
Men da trenger du nok ikke detBlir vel noe sånt her og jaLitt usikker på om de må ha med matboks, det må jeg sjekke hvis jeg finner det i kaoset av papirer
Tenkte ikke sende han før i 10-tia så han spiser frokost hjemme
![]()
Hehe så herligHopp hopp hoppher var det mye skravling igjen! Hehe. Ligger å kjenner på hikking for andre gang i dag. Etter jeg kjente det her om dagen har jeg kjent det ofte! Svaaaakt, men var faktisk litt irriterende da jeg våkna i dag og ikke fikk sove igjen
det varer jo så lenge den hikkinga! Hehe godt å kjenne liv der da
![]()
Den var søt dahttp://www.jollyroom.no/produkter/petite-cherie-moses-basket-cream-inkl-gyngestativ
Vurderer denne . hadde vært fin i ene stuen her.
Kos dere masseBle vist Tønsberg tur, gubben ville se båtrace![]()
Yay! Kos dereNå drar vi på bondegården![]()
327! Da er jo 400 absolutt innenfor rekkeviddeKjekt. Kose dere![]()
Mhm, ikke sant. Finnes i cream , hvit, rosa og blåDen var fin![]()
Ja han gjorde nemlig detHikka Oliver mye da? Det gjorde forjemann hermye på utsiden og igrunn. Hehe
Blir nok veldig finJa riktig kjappstrikka drakt![]()
Ikke sant. hadde paset så fint her. Fikk i flere farger ogDen var søt da![]()
Pleier klare måla jeg setter meg skjønner du327! Da er jo 400 absolutt innenfor rekkevidde![]()
Hehe ^-^ uansett er det imponerendePleier klare måla jeg setter meg skjønner du![]()
Han elsker detHehe ^-^ koselig med spontanturer og. Min er også ganske glad i å kjøre på tur, men blitt litt mindre av det I det siste
Kos dere masseNå drar vi på bondegården![]()
Så gøyHan elsker detså lufter meg så og si hver helg, hvis han ikke jobber
![]()