What ??Jeg 259 og du 215 rosa...oi!!!![]()
Men du har hvertfall rast forbi meg igjen i en enorm fart da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What ??Jeg 259 og du 215 rosa...oi!!!![]()
Det er helt sinnsyktNå har vi 800 sider med skravling og snart 8000 innlegg :)
What ??hehe det er helt sykt jo
![]()
hehe du kan hvertfall nå 300 i dag
Men du har hvertfall rast forbi meg igjen i en enorm fart da![]()
Det blir nok tøfft jaEr jo bra at han kjenner en fra før da ^-^
Lillesøsteren min har sagt det samme, verre for henne enn for barna - så hun anstrenger seg virkelig for å ikke overføre nervøsiteten. Tror det blir ekstra vanskelig nå som minste skal begynne i førsteklasse til høsten![]()
Ambisiøst men tror dere begge sjal klare det ^-^Vi kan begge klare det i dag lett tror jeg![]()
Mål med 400 i dag jeg nåhaha
OjVi kan begge klare det i dag lett tror jeg![]()
Mål med 400 i dag jeg nåhaha
Jeg tror ikke jeg klarer 400Ambisiøst men tror dere begge sjal klare det ^-^
Hjelper å ha det ja.Det blir nok tøfft jasliter selv men har heldigvis en i magen så panikken tok ikke helt over
![]()
Snille du ^-^ må innrømme at frokost frister veldig...Nei nå får jeg dra denne kroppen ut av senga å lage frokost til de andrehehe
Oj nei da blir det nok ikke så god plass til en til nei :/. Er det samme hos naboen her..Hjelper å ha det ja.
Tror søsteren min godt kunne tenkt seg å bli gravid igjen - men er sammen med en som har to (delvis 4, men ikke daglig omsorg for de to eldste) selv - så fullt hus.
Frokost er sykt godt jaSnille du ^-^ må innrømme at frokost frister veldig...
Haha ' for nå har jeg mindre lyst opp?Frokost er sykt godt ja![]()
![]()
Frokost er sykt godt ja![]()
![]()
Frokosten er I ovnen. Får ete alene og så lunsj for meg og frokost for gubben når han står oppHaha ' for nå har jeg mindre lyst opp?![]()
Er ambisiøs jeg vettuAmbisiøst men tror dere begge sjal klare det ^-^
Bra å være det ^-^ Sånn man kommer opp og fremEr ambisiøs jeg vettu![]()
Hehe good good.Oj![]()
det er mye men jeg håper du klarer det
![]()
jeg skal skravle med så godt jeg kan jeg
![]()
Hva blir det til frokost?Nei nå får jeg dra denne kroppen ut av senga å lage frokost til de andrehehe
Ajaj, må vel vurdere det selv og snart *rumlerumle* hva har du I ovnen da?Frokosten er I ovnen. Får ete alene og så lunsj for meg og frokost for gubben når han står opp![]()