Håper detTror det er rundt 10.00 nemlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper detTror det er rundt 10.00 nemlig
Blir vel mer utover, med mindre hun er blitt mer vandt med norsk?Hun bor her I Norge. Har akkurat flyttet I leilighet I omsorgsbolig, eller hva det heter. Hun laget ikke mye portugisisk mat, for ex mannen ville ha norsk mat, hun har laget det noen ganger og det var godt![]()
Smakløs pizza....nei fysj:O:OHehe jamen noen retter må det jo være krydder i
smaker jo ikke noe vis ikke
som feks pizzaen hennes :/
Den er jo skikkelig fin daJo noe, men ikke så mye syns jeg. Er en aktuell. Slik som fride har lagt ut i ebay-tråden.
Takk for detJa det gjør vi å![]()
Ja, det er den. Men vil egentlig ha noe annet. Ser jo for meg resten av rommet og innredning. Så i forhold til ka som passer bestDen er jo skikkelig fin da![]()
Tviler på at hu kommer te å lage så mye mat fremover, ho er rimelig dårlig,Blir vel mer utover, med mindre hun er blitt mer vandt med norsk?
Høres i alle fall ut som spennende mat - de lager mye fisk hvis jeg ikke tar feil?
Ja det fjør de jo heldigvis. Er nok verre for megGår sikkert kjempebra med dem - barn tilpasser seg utrolig fort![]()
Hahaha ja det kan godt væreJeg er morra blid) til manges irritasjon har jeg funnet ut. Folk liker vist stille og gretne morra tryner. Ikke blide morra tryner
![]()
Nettopp :/Smakløs pizza....nei fysj:O:O
God morgen FrideGod morgen![]()
Kjipt det jaNettopp :/
Ka det er greit alt passe sammenJa, det er den. Men vil egentlig ha noe annet. Ser jo for meg resten av rommet og innredning. Så i forhold til ka som passer best
Gjør nok det til sluttKa det er greit alt passe sammenhåper du finner noe da
![]()
Er jo bra at han kjenner en fra før da ^-^Ja det fjør de jo heldigvis. Er nok verre for meg![]()
Å så skal heldigvis ei fra den gammle skolen hans å begynne på SFO samme dagen![]()
JaNå har vi 800 sider med skravling og snart 8000 innlegg :)