Ja men skal helst ikke være alt for dyrt heller.Det gjør du noker jo så masse søte å fine ting
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men skal helst ikke være alt for dyrt heller.Det gjør du noker jo så masse søte å fine ting
![]()
Bedre p tenke at det ikke blir hvertfallmen de sover jo litt i starten så man kan håpe
![]()
Er deilig å få slappet helt av i fred da![]()
![]()
Åh, portugisisk mat høres jo spennende ut. Bor hun der borte eller her I Norge?Har to av demho ene mora te gubben er fra lisboa så krydder kan ho, ho andre er det litt værre med (dama te faren) men ho ene lager ikke mat mer annet enn til seg selv, er syk. Hos de andre er vi aldri så
)
Jepp :/ så tar alltid mye krydder på etterpåMå være utrolig smakløst:O
Den er langt i fra detgruer meg :/ men det er nok mest fordi jeg er spent. Spent på de to små som begge skal begynne på SFO. Han på helt ny skole å hun er ferdig i den trygge barnehagen
![]()
Å så er jeg nervøs for hva legen sier :/ om han er enig eller om han mener jeg skal presse meg.. Å så er jeg spent på jobben :/
Ajaj, spennende dag i morgen, med andre ord. Du får bare ta det en utfordring av gangen og se hva som skjer - ikke vits i å presse seg mer enn nødvendig! Masse lykke til i alle fallDen er langt i fra detgruer meg :/ men det er nok mest fordi jeg er spent. Spent på de to små som begge skal begynne på SFO. Han på helt ny skole å hun er ferdig i den trygge barnehagen
![]()
Å så er jeg nervøs for hva legen sier :/ om han er enig eller om han mener jeg skal presse meg.. Å så er jeg spent på jobben :/
Hadde vert spennende å spist hos henne DaHar to av demho ene mora te gubben er fra lisboa så krydder kan ho, ho andre er det litt værre med (dama te faren) men ho ene lager ikke mat mer annet enn til seg selv, er syk. Hos de andre er vi aldri så
)
Jepp :/ så tar alltid mye krydder på etterpåmen heldivis så liker hun ikke å lage så mye
Mat så er sjeldent vi spiser noe av det hun har lageter som regel meg som inviterer
men er jammen ikke lett å lage til noen som ikke klarer så mye krydder for selv så elsker jeg det
![]()
Oh spennendeEr vel snart oppdatering nå så![]()
Nei det var det da :/ har de ikke på ebay?Ja men skal helst ikke være alt for dyrt heller.
Tror det er rundt 10.00 nemligOh spennende![]()
Jo noe, men ikke så mye syns jeg. Er en aktuell. Slik som fride har lagt ut i ebay-tråden.Nei det var det da :/ har de ikke på ebay?
Hehe nei det sjønner jeg godtJa må ha alene tid om morran helster like blid om jeg står opp alene eller om gubben står opp rett etter meg, men dagen blir ikke den samme uten å kunne få nyte morra kaffe og slikt alene
![]()
Hun bor her I Norge. Har akkurat flyttet I leilighet I omsorgsbolig, eller hva det heter. Hun laget ikke mye portugisisk mat, for ex mannen ville ha norsk mat, hun har laget det noen ganger og det var godtÅh, portugisisk mat høres jo spennende ut. Bor hun der borte eller her I Norge?
Det skal dere få høreSkjønner du er spent. Vi må få høre hvordan det har gått med dere alle tre I morra da![]()
Ja det gjør vi åDet skal dere få hørekrysser alt jeg har for de to små hvertfall
![]()
Går sikkert kjempebra med dem - barn tilpasser seg utrolig fortDet skal dere få hørekrysser alt jeg har for de to små hvertfall
![]()
Nei det er helt sant. Jeg må høre på kroppen å ikle presse å risikere at det får skikkelig ille å at jeg ikke blir kvitt dette her igjen :/Ajaj, spennende dag i morgen, med andre ord. Du får bare ta det en utfordring av gangen og se hva som skjer - ikke vits i å presse seg mer enn nødvendig! Masse lykke til i alle fall![]()
Hehe jaNei vi bruker også en del krydder i maten![]()
Må tilpasses ved besøkKjipt , men sånn er det
![]()
Hehe nei det sjønner jeg godtjeg Jar en tendens til å bli litt gretten
så er veldig glad i rolige morninger
![]()