Hehe helt i orden. Skal ikke ha det til middag i dag uansett hahaDen legges ut senerevar for trøtt i går å har nettopp våknet
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe helt i orden. Skal ikke ha det til middag i dag uansett hahaDen legges ut senerevar for trøtt i går å har nettopp våknet
hehe
I willSå kult! Du får legge ut bilde når du blir ferdig![]()
Er rask av meg med det mesteDet går virkelig unna med deg![]()
![]()
Sånne kasser du tenker på?Ser etter oppbevaring til sølvi elisabeth sitt rom jeg nå. på lek mer.
Jeg håper på å klare hvertfall 100 tilSamme her. Skal vi sette et mål?
Det var godtHehe helt i orden. Skal ikke ha det til middag i dag uansett haha
Ja inni mellom tordenetKan tenke meg detsovet godt da
![]()
Hehe ^-^ er kanskje litt optimistisk, MEN det kommer jo helt an på hva du skal I dag og. Hvis det ikke er lagt opp til stort og skravlingen går som i går, så er det ikke helt umulig hellerJeg håper på å klare hvertfall 100 tilkansje jeg klarer å nå 300 innlegg
![]()
Eller var det litt lite å ta i![]()
Hehe så braEr rask av meg med det meste![]()
Det er liksom detHehe ^-^ er kanskje litt optimistisk, MEN det kommer jo helt an på hva du skal I dag og. Hvis det ikke er lagt opp til stort og skravlingen går som i går, så er det ikke helt umulig heller![]()
Ja inni mellom tordenetfy søren som huset har rista i natt
jeg var jammen glad jeg ikke var en av de som var på utendørs konsert
![]()
Huff ja - ser den. Tenker litt på alle de som er på festival med telt og ><Ja inni mellom tordenetfy søren som huset har rista i natt
jeg var jammen glad jeg ikke var en av de som var på utendørs konsert
![]()
Spagetti bolognese her i dagDet var godthehe
![]()
Det kommer til å bli en utfrodring daHehe så bra![]()
å det går vist veldig bra å siden du vill lage genser nå
![]()
Hehe det er mye da...men det spørs jo. kan gå.Jeg håper på å klare hvertfall 100 tilkansje jeg klarer å nå 300 innlegg
Jeg håper på å klare hvertfall 100 tilkansje jeg klarer å nå 300 innlegg
![]()
Uff det sjønner jeg godt han ikke gjør. Har en sønn som er livredd så jeg hoppa opp i senga å satte ørene på stilk for å høre etter han stakars. Men heldigvis så sover han veldig tungtGjorde det her å tordnetpus måtte inn på badet han, han liker ikke torn vær
![]()