Da er han nok fornøyd![]()
![]()
Ja han vil ikke ut om kvelden, men det må han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er han nok fornøyd![]()
![]()
Hehe natti nattNei da finner jeg senga! Sov godt alle sammen![]()
Hehe pga mørke?Ja han vil ikke ut om kvelden, men det må hanMen mat vil han ha da, haha
![]()
Den var jo kjempesøt! (Fikk litt minionfeel av den og - bonusDenne har jeg begynt på, i lys lilla(lånt bildet)
![]()
God nattGoooooood natt![]()
Hehe natti nattskravles mer i morgen
![]()
Hehe pga mørke?![]()
Den var jo kjempesøt! (Fikk litt minionfeel av den og - bonus)
Da! Har vi endelig kommet frem - litt mat så blir det vel rett I seng![]()
Uff det var jammen en lang tur :/ blir nok ekstra godt å finne senga daDa! Har vi endelig kommet frem - litt mat så blir det vel rett I seng![]()
Å jeg skalDet gjør vi vettu! (Jeg er i seng nå, jeg lover)
Hehehe herlig daLitt mørkt og kaldt kanskje, han syns det er fryktelig unødvendig tror jeg![]()
Så bra! Ble sent på dere![]()
Ja, ble litt lenger enn forventet da ferga sto i 45 min - hadde visst glemt å sjekke helgerutaUff det var jammen en lang tur :/ blir nok ekstra godt å finne senga da![]()
Åååh det er så kjedeligJa, ble litt lenger enn forventet da ferga sto i 45 min - hadde visst glemt å sjekke helgeruta
Fått i oss litt brødmat i tillegg, så nå er verden fin ^-^
Deilig å komme fram nå jaÅååh det er så kjedeligmen godt dere er fremme nå å har fått i dere noe mat
![]()
Åhh det må være magiskDeilig å komme fram nå jafunnet veien opp til sengen og - bare det å ligge utstrakt i nyvasket sengetøy er herlig for en "bil"kropp
Tok med den avlange puten - blitt helt avhengig av den for å sove![]()