Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den ^-^ Liker det jeg og - men lager alltid alt for mye mat![]()
Prøve å få slappet avmen regner med at gubben har andre planer, så blir vel ned te ma/pa min så han får lese avisa
Har du planer for I morra da?
Bondegård er jo alltid morsomt ^-^ husker når niesen min var liten, var så oppspilt for å ha fått kose med lam og kyrPappaen min kommer en tur og må gjøre litt rent i huset før detSå skal samboeren min hente en lekegrind. Spent på den
Vet ikke helt hva vi skal gjøre når pappa er her, kanskje vi tar en tur på en bondegård i nærheten. Har ikke vært på det med lillegutt før og han har begynt å bli så opptatt av dyr så tenkte det kunne være noe
![]()
Pappaen min kommer en tur og må gjøre litt rent i huset før detSå skal samboeren min hente en lekegrind. Spent på den
Vet ikke helt hva vi skal gjøre når pappa er her, kanskje vi tar en tur på en bondegård i nærheten. Har ikke vært på det med lillegutt før og han har begynt å bli så opptatt av dyr så tenkte det kunne være noe
![]()
Den er jo litt søtNå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddagskravlehøner.
Nå er det Big Daddy på TV3. Husker jeg syns den var så morsom når jeg var mindre, så er gøy å se den igjen![]()
Kos deg masse i kveldSkravlehønsa vettu
Men nå blir det snart tyst fra denne fronten![]()
Hahaha jaEllers, dagens random kommentar: spise chips i bil en en bråkete affære ><
Bondegård er jo alltid morsomt ^-^ husker når niesen min var liten, var så oppspilt for å ha fått kose med lam og kyr
Nå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddagskravlehøner.
Nå er det Big Daddy på TV3. Husker jeg syns den var så morsom når jeg var mindre, så er gøy å se den igjen![]()
Rengjøring er aldri morro, men bondegård er, husker det var morro å hoppe I høyet/halmen, å så byggde vi halmball hytte
Ja det tenker jeg kan bli stor stas å se på dyra![]()
Hehe så braDa var rumpa på sofaen, saft i glasset og ostekake på tallerkenen! Lillegutt sover og storebror er også i seng. Det gikk da ganske fort![]()
Da var endelig rumpa plassert I sofan og middagen på vei, bare å få satt den inn I ovnen.
Det er helt sylt så mye det har blir skravlet her i dag jaNå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddagskravlehøner.
Hva du skal ha?Da var endelig rumpa plassert I sofan og middagen på vei, bare å få satt den inn I ovnen.
Er i gang med middagen her nåkjedelig å vente på at det koker
haha
Hva du skal ha?
Er i gang med middagen her nåkjedelig å vente på at det koker
haha