• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

Prøve å få slappet av:) men regner med at gubben har andre planer, så blir vel ned te ma/pa min så han får lese avisa:)
Har du planer for I morra da?

Pappaen min kommer en tur og må gjøre litt rent i huset før det :) Så skal samboeren min hente en lekegrind. Spent på den :) Vet ikke helt hva vi skal gjøre når pappa er her, kanskje vi tar en tur på en bondegård i nærheten. Har ikke vært på det med lillegutt før og han har begynt å bli så opptatt av dyr så tenkte det kunne være noe :)

Pappaen min kommer en tur og må gjøre litt rent i huset før det :) Så skal samboeren min hente en lekegrind. Spent på den :) Vet ikke helt hva vi skal gjøre når pappa er her, kanskje vi tar en tur på en bondegård i nærheten. Har ikke vært på det med lillegutt før og han har begynt å bli så opptatt av dyr så tenkte det kunne være noe :)
Bondegård er jo alltid morsomt ^-^ husker når niesen min var liten, var så oppspilt for å ha fått kose med lam og kyr

Nå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddag:P skravlehøner.
Nå er det Big Daddy på TV3. Husker jeg syns den var så morsom når jeg var mindre, så er gøy å se den igjen:D

Rengjøring er aldri morro, men bondegård er, husker det var morro å hoppe I høyet/halmen, å så byggde vi halmball hytte :)

Ja det tenker jeg kan bli stor stas å se på dyra :)

Nå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddag:P skravlehøner.
Nå er det Big Daddy på TV3. Husker jeg syns den var så morsom når jeg var mindre, så er gøy å se den igjen:D
Den er jo litt søt :)

"But i wipe my own ass!"

Bondegård er jo alltid morsomt ^-^ husker når niesen min var liten, var så oppspilt for å ha fått kose med lam og kyr

Ja sant, tror det blir stas :) Han er går rundt og sier møøøø og iiiiiiihihehehehe (hest) om dagen hehe..

Nå hoppa jeg over nesten 300(!!!) poster her fra i går ettermiddag:p skravlehøner.

Jepp, her er det damer med ambisjoner om å komme høyt opp på skravlelista :P :D

Har også på big daddy :D

Rengjøring er aldri morro, men bondegård er, husker det var morro å hoppe I høyet/halmen, å så byggde vi halmball hytte :)

Ja det tenker jeg kan bli stor stas å se på dyra :)

Håper det ja, tror det! :D Han peker på alle dyr vi ser når vi er ute :)

Back
Topp