Haha nei det var en liten miss derSamme herrommet må bare gjøres klart først (samt at skapet som skal benyttes til klær akkurat nå fungerer som lagringsplass for vin; ikke helt kompatibelt
![]()
Jeg må kjøpe inn først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nei det var en liten miss derSamme herrommet må bare gjøres klart først (samt at skapet som skal benyttes til klær akkurat nå fungerer som lagringsplass for vin; ikke helt kompatibelt
![]()
Åååh så herlig <3 gleder meg til å vaske å legge på plass <3![]()
Jeg hadde å gjort det hadde jeg hatt mulighetenJeg måtte bare![]()
Jeg hadde å gjort det hadde jeg hatt muligheten![]()
Nei tomme skuffer er kjedelige greierJeg har kommoden klar og har lagt inn det nye jeg har kjøpt, men det står jo flere tomme skuffer. Det kan vi ikke ha noe av![]()
Her er minsta i sengHva gjør dere i kveld?
Her er minsta i sengeldste er med sambo på gården
så jeg Jar skrudd av tv å funnet boka mi
Men minsta er herlig å da <3 kom ut av rommet nå å spurte om ikke jeg savna han. For det gjorde virkelig hun <3
Ja det er veldig søtt <3 begge barna har blitt så enormt glade i han å knyttet <3 er så takknemlig i å med at han som egentlig er faren ikke er noe å skryte avÅå så søtt da!![]()
![]()
En krim bokHva leser du da? Eller er det tegneboka?
Ja det er veldig søtt <3 begge barna har blitt så enormt glade i han å knyttet <3 er så takknemlig i å med at han som egentlig er faren ikke er noe å skryte av![]()
En krim boker med i en bok klubb som sender meg to bøker i mnd. Jeg er bare ikke flink nok til å lese dem fort nok
![]()
akkurat nå holder jeg på med en som heter : gjennom en morders øyne
![]()
Ja <3Så herlig da! Så godt de har han som ekstra pappa<3
Maggie shayne heter hunHehe hvilken forfatter er det? Liker godt krimMen nå om dagen har det blitt litt nedprioritert å lese
![]()