Skravletråd

Nå har vi vært ute på en lekeplass en stund og gutta er på trampolina så får jeg vel starte på middagen :)

Kommet oss hjem! Var ikke så mye regn, men stå hele dagen = utslitt..

Funnet sofa og druer :D

Æsj ja, blir ganske begrenset med det bekkenet! :(
Uff ja :( det skar meg i hjertet i går da min sønn sa at jeg aldri var med :( men jeg kan nesten ikke gå enkelte dager :( han ser jo ånder å vet jeg sliter men tror han å var en smule frustrert å lei i går :(

Uff ja :( det skar meg i hjertet i går da min sønn sa at jeg aldri var med :( men jeg kan nesten ikke gå enkelte dager :( han ser jo ånder å vet jeg sliter men tror han å var en smule frustrert å lei i går :(

Uff skjønner du ble lei deg da ja :( men bare 3 mnd til så blir vi i alle fall LITT mer bevegelige :D

Uff skjønner du ble lei deg da ja :( men bare 3 mnd til så blir vi i alle fall LITT mer bevegelige :D
Ja å det skal jammen bli deilig :D jeg håper han vill komme litt før termin slik som søsteren :) hun kom 5 dager før. Var sengeliggende med henne . Men ble frisk å rask med en gang etterpå :)
Håper på å bli like fin så fort igjen nå :)

Ja å det skal jammen bli deilig :D jeg håper han vill komme litt før termin slik som søsteren :) hun kom 5 dager før. Var sengeliggende med henne . Men ble frisk å rask med en gang etterpå :)
Håper på å bli like fin så fort igjen nå :)

Ja det hadde jo vært supert! :D
Eldste kom 6 dager over og lillegutt 9 dager over så håper ikke hun her plusser på ennå noen til :P

Back
Topp