Takk for link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe fort gjort men de blir som regel brukt åUps da fikk jeg handla litt til på ebay, fikk trykket to ganger på den ene så får dobbelt opp av boddyer, men men![]()
Ups da fikk jeg handla litt til på ebay, fikk trykket to ganger på den ene så får dobbelt opp av boddyer, men men![]()
Så kosNå har vi vært ute på en lekeplass en stund og gutta er på trampolina så får jeg vel starte på middagen![]()
Så kosher er de å ute å leker
jeg klarer ikke være med
![]()
Uff jaÆsj ja, blir ganske begrenset med det bekkenet!![]()
Oj har du vert ute helt til nåKommet oss hjem! Var ikke så mye regn, men stå hele dagen = utslitt..
Funnet sofa og druer![]()
Kommet oss hjem! Var ikke så mye regn, men stå hele dagen = utslitt..
Funnet sofa og druer![]()
Uff jadet skar meg i hjertet i går da min sønn sa at jeg aldri var med
men jeg kan nesten ikke gå enkelte dager
han ser jo ånder å vet jeg sliter men tror han å var en smule frustrert å lei i går
![]()
Ja å det skal jammen bli deiligUff skjønner du ble lei deg da jamen bare 3 mnd til så blir vi i alle fall LITT mer bevegelige
![]()
Ja å det skal jammen bli deiligjeg håper han vill komme litt før termin slik som søsteren
hun kom 5 dager før. Var sengeliggende med henne . Men ble frisk å rask med en gang etterpå
![]()
Håper på å bli like fin så fort igjen nå![]()
Nei hun kan komme litt før detJa det hadde jo vært supert!
Eldste kom 6 dager over og lillegutt 9 dager over så håper ikke hun her plusser på ennå noen til![]()
Åååh så herlig <3 gleder meg til å vaske å legge på plass <3Hengt opp en vask med babytøy <3
Samme herÅååh så herlig <3 gleder meg til å vaske å legge på plass <3![]()