Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det vill jeg å prøve men jeg har ikke kommet så langtHel stekt kylling med ris, første gang jeg prøvde å steke en rå hel kylling, ble mye mørere enn jeg hadde trodd
Ja jeg har høyde skrekk så jeg går ikke opp på noe tak for å male noen bord, å hvis ikke han hadde gjort det hadde det nok ikke blitt gjort med det første. Ma/pa greier ikke gjøre så mye fysiske ting lengre så må hjelpe dem![]()
Åh det vill jeg å prøve men jeg har ikke kommet så langtmen nå som jeg ikke jobber så lange dager så burde det jo gå
hehe
![]()
Uansett så er det snillt gjort da![]()
er godt å kunne hjelpe familien når man kan
![]()
TakkVar veldig enkelt, bare gni kyllingen inn med mykt smør, salt, pepper og det du liker av krydder, sette kylling I ilfastform I ovnen I 180 grader I ca 1 time. Min sto I 1 time med varme på og så slo jeg av ovnen og lot den stå I ca 15 min til.
![]()
Flinka dahva er det du øver på å lage?
Hvilken film blir det i dag?
Har ikke bestemt dere enda neiJeppMen føler fortsatt at vi har mye å gjøre klart da. Bare det å finne vogn er jo en utfordring..
![]()
Ikke noe spesielt endaLyst å lære meg det! Kan hekle daHva strikker du?
Så skjønn da. Link?![]()
litt mer shopping......![]()
Det var lurt daIkke lage noe spesielt endaBare strikke rett og vrangt ...kunne det skikkelig får jeg begynner på noe.
The Resident så vi
Uff nei det er jammen farlig![]()
Hel stekt kylling med ris, første gang jeg prøvde å steke en rå hel kylling, ble mye mørere enn jeg hadde trodd
Ja jeg har høyde skrekk så jeg går ikke opp på noe tak for å male noen bord, å hvis ikke han hadde gjort det hadde det nok ikke blitt gjort med det første. Ma/pa greier ikke gjøre så mye fysiske ting lengre så må hjelpe dem![]()
Så skjønn da. Link?![]()
Hehe nei det forstår jeg godtHehe ja, ante ikke jeg kom til å gå så bananas på jenteklærEr jo så mye fint
vil tro vi egentlig har nok klær, men ikke sååå gøy å kle datteren sin i bare lyseblå klær
![]()
God morgenGod morgen
Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.
Håper dere andre har litt tørrere planer![]()
Usj, kjedelig når man ikke får sove igjen... men greit å bare få slappet litt avGod morgen![]()
Håper det blir opplett slik at det får greit å se på![]()
Her ligger jeg enda i senga å sløver.. Sambo vekka meg før han gikk :/ å får ikke sove igjen :/..
Skal bake masse pizza snurrer i dag er meningensiden sambo driver å hjelper med slåtten hos en kompis så lovte jeg dem mat
![]()
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=191478576582&globalID=EBAY-US
Gikk det tro? Ikke prøvd å linke fra mobil
Jeg kjøpte M, ei som hadde kjøpt S sa det var 26 cm langt og 46 cm i livet på ytterste innstilling (man kan justere midjen). Hvis 46 er rundt hele magen syns jeg det hørtes lite ut. Blir spennende å se![]()
God morgen
Ny dag, mer regn.. Og vi er på vei opp til Ekebergsletta for å se en av nevøene spille på Norwaycuppen.
Håper dere andre har litt tørrere planer![]()
Det er kjempe kjedeligUsj, kjedelig når man ikke får sove igjen... men greit å bare få slappet litt av
pizzasnurrer høres digg ut![]()