Skravletråd

Når dere bestiller på ebay bestiller dere 0-6 md og 0-12 mnd eller tar dere større størrelser. Bestilte noen bukser, bestilte I disse størrelsene men lurer nå på om jeg burde ha gått opp I størrelse???
Har bestillt noen i 0-6 å noen i 0-12 :) så er veldig spent på str :)

Ble sittende å se på Bourne ultimatum:) nå er det natta. Første dag i bhg igjen i morgen. Håper ikke alle kjente voksne for guttungen har ferie.

Så kjekt.. Hva skal dere se da?

Skal vist handle om Korea og noe.. Komedie... Ble jo utskjelt og var lenge snakk om at de ikke fikk vist den på kino... :p

Det har jeg visst ikke fått med meg :P ble American sniper på oss

Når dere bestiller på ebay bestiller dere 0-6 md og 0-12 mnd eller tar dere større størrelser. Bestilte noen bukser, bestilte I disse størrelsene men lurer nå på om jeg burde ha gått opp I størrelse???

Jeg har bestilt litt forskjellig men oppdaget at det meste er veldig smått! 2-3 år var i alle fall trangt til min 1-åring så bestiller heller litt stort :)
lyst å kjøpe kjole til etter vi tar av dåpskjolen. Veldig usikker på str, må jo være liten, men ikke FOR liten..

Absolutt - komisk at de har warning da (på noen). Leste akkurat "Attention plz: if your kid is chubby we recommend choosing a larger size" ^-^

Hehehe den så jeg og.. Min 1-åring har litt bollemage :P

Nå er det natten her også. Ble sent i dag, lang film! Håper på en rolig natt og ingen unger som galer før tidligst 6 :P

God morgen alle sammen :D håper alle får en fin dag i dag :D

Hva er dine planer ? :)

Her er sambo begynnt på jobb igjen mens jeg å ungene har en uke fri til :)
Skal ut å handle bitte litt å så skal jeg bake noen muffins :)
Får besøk av en venninne å hennes lille gutt på 10 mnd :)

Back
Topp