Haha seriøst?Absolutt - komisk at de har warning da (på noen). Leste akkurat "Attention plz: if your kid is chubby we recommend choosing a larger size" ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha seriøst?Absolutt - komisk at de har warning da (på noen). Leste akkurat "Attention plz: if your kid is chubby we recommend choosing a larger size" ^-^
Har bestillt noen i 0-6 å noen i 0-12Når dere bestiller på ebay bestiller dere 0-6 md og 0-12 mnd eller tar dere større størrelser. Bestilte noen bukser, bestilte I disse størrelsene men lurer nå på om jeg burde ha gått opp I størrelse???
Hahahaha ja det har jeg å settAbsolutt - komisk at de har warning da (på noen). Leste akkurat "Attention plz: if your kid is chubby we recommend choosing a larger size" ^-^
Har bestillt noen i 0-6 å noen i 0-12så er veldig spent på str
![]()
Hahahaha ja det har jeg å sett![]()
Og det er av de som ikke har brukt google translate - de er jo nesten helt umulige å få med segHaha seriøst?![]()
JaJa vi finner da ut av detde kosta ikke så mye da, så hvis de er knøtte små, får en vare bestille på nytt i større størrelse
![]()
God natt ^-^Natti nattsove godt
![]()
Hvilken skal dere se?![]()
Så kjekt.. Hva skal dere se da?
Skal vist handle om Korea og noe.. Komedie... Ble jo utskjelt og var lenge snakk om at de ikke fikk vist den på kino...![]()
Når dere bestiller på ebay bestiller dere 0-6 md og 0-12 mnd eller tar dere større størrelser. Bestilte noen bukser, bestilte I disse størrelsene men lurer nå på om jeg burde ha gått opp I størrelse???
Absolutt - komisk at de har warning da (på noen). Leste akkurat "Attention plz: if your kid is chubby we recommend choosing a larger size" ^-^
Ble sittende å se på Bourne ultimatumnå er det natta. Første dag i bhg igjen i morgen. Håper ikke alle kjente voksne for guttungen har ferie.
Masse lykke til med første dag i bhg igjenBle sittende å se på Bourne ultimatumnå er det natta. Første dag i bhg igjen i morgen. Håper ikke alle kjente voksne for guttungen har ferie.
Var den bra ?Silver Linings Playbook sånn egentlig, men fant ut vi hadde sett den, så da ble det american sniper i stedet
HeheNå er det natten her også. Ble sent i dag, lang film! Håper på en rolig natt og ingen unger som galer før tidligst 6![]()