Jada koser oss alltid på hytta syk elr ei.Hadde dere en fin tur?ble det bra hjemme i mens?
![]()
Mhm, de har fått gjort en del. Fortsetter i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada koser oss alltid på hytta syk elr ei.Hadde dere en fin tur?ble det bra hjemme i mens?
![]()
Du er vel i mål med innlegg nå?Oj hehe ja da går det fort en del mat![]()
hehe
Årh blir helt oppgitt av det været vi harHar heldigvis også laget en stor salat og har frukt til dessert - satser på at ingen sulter
Hadde blitt grilling, hvis ikke himmelen hadde bestemt seg for å falle i hodet på oss![]()
Hva er det de holder på med nå?Jada koser oss alltid på hytta syk elr ei.
Mhm, de har fått gjort en del. Fortsetter i morgen.
Jeg mangler 80Du er vel i mål med innlegg nå?
Hva er det de holder på med nå?
Kjekt å se fremgang da![]()
Ok klart i løpet av dagen da gjerneJeg mangler 80i følge sist måling
![]()
Begge lasagnene ble fortært, is, Jordbær og kake nesten helt borteÅrh blir helt oppgitt av det været vi har![]()
Men det er kok mer enn nok med mat da![]()
![]()
OjBegge lasagnene ble fortært, is, Jordbær og kake nesten helt borteholdt akkurat ^-^
Men ja, ikke akkurat fornøyd med været vi har nå..
Vi får seOk klart i løpet av dagen da gjerne?
Så herligDe har satt opp skyvedørsgarderobe på soverommet. Listet det ferdig. Så nå gjenstår bare litt der.
De har revet en del oppe og fortsetter rom for rom og gangen. En har malt en del utvendig
Lett! ^-^Vi får semen jeg bør hvertfall klare det innen fredag
![]()
Hehe jaLett! ^-^
Åh det er jo deilig daStemningen her er heldigvis veldig avslappet. 3 sover, Kidsa ser på Tour de France på tv, resten styrer med sitt
Noen planer for kvelder hos dere andre?
Ja, bør være lett detVi får semen jeg bør hvertfall klare det innen fredag
![]()
Jada, styrer nå på.Så herlig![]()
det var jo jammen en del da
![]()
Blir jo veldig deilig når alt blir klart og ferdig da ^-^Jada, styrer nå på.
Stort hus og mye å ta seg til.
Kanskje dumt spørsmål, men hvordan vet du når de hikker?Hikker babyen deres mye?her har han noen runder til dagen
hehe