Ja jeg håper detHøres veldig godt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg håper detHøres veldig godt ut![]()
Åååh nam til altVi skal ha baconsurret svin indrefilet med fløtegratinerte poteter, hamburgere eller tikka massala torsk. Vi får se hva det blir![]()
FlinkaNå har jeg noen rundstykker i ovnen, straks lunsj![]()
Jo daTviler på jeg greier 700 innlegg altså![]()
Er to til jeg kan tenke meg, får vente te jeg får de jeg har bestilt for å se hvor store de er![]()

Hehe godt det ikke bare var jeg som var så sein oppVåkna halv tolv i dagog la meg halv elleve i går
skjer aldri!! Hehe. Reiser en tur til mannens bror og kjæresten snart, så til svigers
![]()
Mer forståelig når du var sent oppeHehe godt det ikke bare var jeg som var så sein oppmen jeg sovna ikke før halv 3 da
![]()
Godt du fikk sovedu trengte det nok
![]()
Kos dere masse i besøk![]()
Hehe mann trenger mye mere søvn nå uansett føler nå jegMer forståelig når du var sent oppehehe. Men godt er det uansett. Må ha trengt det uten å ha vært klar over det, men rart for jeg har fått sove lenge mange dager denne uken. Men tar på å ha ferie med guttungen
haha.
Takk, det blir nok koseligtror mannen skal hjelpe de å sette opp budsjett for de skal kjøpe gården vår
![]()
OjBesøk kommet for fullt og vi er nå 9 i hus ^-^ har akkurat laget lasagne (nå I ovnen), hjulpet med å sette på maskiner for de som akkurat har ankommet og skal til å dekke på.
Lettere sliten, men tanken på lasagne redder alt![]()
Hehe, helt enig - det er ALDRI feil ^-^Ojdet er folksomt
da hadde jeg å blitt sliten
![]()
Hehe godt lasagnen redder deg![]()
det blir nok snadder
lasagne er jo aldri feil
![]()
Oj hehe ja da går det fort en del matHehe, helt enig - det er ALDRI feil ^-^
Bare håper de to vi har laget blir nok.. av 9 er det 3 gutter og 3 menn - kan bli fort borte da![]()