Skravletråd

Nå har jeg noen rundstykker i ovnen, straks lunsj :D

Er to til jeg kan tenke meg, får vente te jeg får de jeg har bestilt for å se hvor store de er :)
:o det er farlig :p fant enda en :o
ImageUploadedByBV Forum1437909384.524285.jpg

Ja det skal jeg å gjøre nå :) er lurt det :p hehe men jammen ikke så lett :o
Men de to siste her er fra andre selgere å så it som andre størrelser :/ får vente i spenning å se :D håper bare det ikke tar så veldig lang tid :D

Våkna halv tolv i dag:o og la meg halv elleve i går:P skjer aldri!! Hehe. Reiser en tur til mannens bror og kjæresten snart, så til svigers:)

Våkna halv tolv i dag:o og la meg halv elleve i går:P skjer aldri!! Hehe. Reiser en tur til mannens bror og kjæresten snart, så til svigers:)
Hehe godt det ikke bare var jeg som var så sein opp :p men jeg sovna ikke før halv 3 da :)
Godt du fikk sove :D du trengte det nok :D
Kos dere masse i besøk :)

Hehe godt det ikke bare var jeg som var så sein opp :p men jeg sovna ikke før halv 3 da :)
Godt du fikk sove :D du trengte det nok :D
Kos dere masse i besøk :)
Mer forståelig når du var sent oppe:D hehe. Men godt er det uansett. Må ha trengt det uten å ha vært klar over det, men rart for jeg har fått sove lenge mange dager denne uken. Men tar på å ha ferie med guttungen:P haha.
Takk, det blir nok koselig:) tror mannen skal hjelpe de å sette opp budsjett for de skal kjøpe gården vår:)

Mer forståelig når du var sent oppe:D hehe. Men godt er det uansett. Må ha trengt det uten å ha vært klar over det, men rart for jeg har fått sove lenge mange dager denne uken. Men tar på å ha ferie med guttungen:P haha.
Takk, det blir nok koselig:) tror mannen skal hjelpe de å sette opp budsjett for de skal kjøpe gården vår:)
Hehe mann trenger mye mere søvn nå uansett føler nå jeg :p jeg har jo store barn men mye trøtt likevel :)

Åh så spennende da :D har dere kjøpt nytt dere da? :) eller venter dere litt med det? :)

Er det en stor gård? Hvilke dyr har dere ? :)

Det er sambo sin drøm det hehe :D

Besøk kommet for fullt og vi er nå 9 i hus ^-^ har akkurat laget lasagne (nå I ovnen), hjulpet med å sette på maskiner for de som akkurat har ankommet og skal til å dekke på.

Lettere sliten, men tanken på lasagne redder alt :P

Besøk kommet for fullt og vi er nå 9 i hus ^-^ har akkurat laget lasagne (nå I ovnen), hjulpet med å sette på maskiner for de som akkurat har ankommet og skal til å dekke på.

Lettere sliten, men tanken på lasagne redder alt :P
Oj :o det er folksomt :D da hadde jeg å blitt sliten :D

Hehe godt lasagnen redder deg :D :D det blir nok snadder :D lasagne er jo aldri feil :)

Oj :o det er folksomt :D da hadde jeg å blitt sliten :D

Hehe godt lasagnen redder deg :D :D det blir nok snadder :D lasagne er jo aldri feil :)
Hehe, helt enig - det er ALDRI feil ^-^

Bare håper de to vi har laget blir nok.. av 9 er det 3 gutter og 3 menn - kan bli fort borte da :P

Har heldigvis også laget en stor salat og har frukt til dessert - satser på at ingen sulter ;)

Hadde blitt grilling, hvis ikke himmelen hadde bestemt seg for å falle i hodet på oss :P

Back
Topp