Usj håper de ga opp å at du får sove godt likevelHan kan når han vil ^-^ men ligger også helt vridd
Straks natt nå.. men fest i nabohuset og dame der som driver å krangler med typen/exen over telefon.. herlig! ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usj håper de ga opp å at du får sove godt likevelHan kan når han vil ^-^ men ligger også helt vridd
Straks natt nå.. men fest i nabohuset og dame der som driver å krangler med typen/exen over telefon.. herlig! ><
Hei heihvordan går det med Olivier James i dag?
Jeg har nettopp kommet hjem fra fest nåtrøtt p sliten så blir vell snart senga kjenner jeg
![]()
Slusken min![]()
Så herligsvk er kjempe morsom
![]()
Det er jammen for mange fine kjoler på ebaydet er rett å slett farlig
![]()
Likte du den?![]()
Hahaha det der så ikke godt ut neimengder må det jo være
![]()
Nja, ble litt halv-interessant - litt som en dårlig tvserie du ikke klarer å skru avUsj håper de ga opp å at du får sove godt likevelikke noe gøy å høre på andre krangle hvertfall
![]()
) dyr og sovestillinger
) en kan virkelig begynne å lure på om det I det hele tatt er bein I dem eller om de er laga av gelé
)
Er rart det der - husker også å ha sett noen sove i trappa; kan ikke ha vært godt, men snorka gjorde han) dyr og sovestillinger
) en kan virkelig begynne å lure på om det I det hele tatt er bein I dem eller om de er laga av gelé
)
Da gikk jeg vist litt berserk på ebay, ble to bukser og stellematte te ho I magen og to kjoler til mor, får håpe kjolene er I litt bedre størrelse denne gangen
Bør vel finnes de fleste steder du finner vanlig neglelakk? Mener i alle fall å ha sett det på h&mhvor kjøper jeg gjennomsiktig neglelakk? Fikk tips om å ta det på en matboks for å unngå riper i mønsteret![]()
Bør vel finnes de fleste steder du finner vanlig neglelakk? Mener i alle fall å ha sett det på h&m
Uff daKjekt med fest da
Feberen har sunket,men fortsatt ikke helt pigg. Mye mer grinete enn vanlig.
Blir nok hjemme fra barnehagen i morgen og.
Ikke santJa den er kulMorsomt å lese bøker med han som jeg husker godt fra jeg selv var liten
![]()
Å hvertfall når de er så billige som de erJa helt utrolig, har lyst å kjøpe alle![]()
Hahaha ja sambo lo av meg ;p jeg var temmelig hissig på deJa den var fin! Blir litt sint over dumme stemoren og stesøstrenemen man kjenner jo historien godt fra før
![]()
HeheNja, ble litt halv-interessant - litt som en dårlig tvserie du ikke klarer å skru avmen sovnet før de løste noe ^-^