Skravletråd

Han kan når han vil ^-^ men ligger også helt vridd :P

Straks natt nå.. men fest i nabohuset og dame der som driver å krangler med typen/exen over telefon.. herlig! ><
Usj håper de ga opp å at du får sove godt likevel :) ikke noe gøy å høre på andre krangle hvertfall :o

Hei hei :) hvordan går det med Olivier James i dag? :)
Jeg har nettopp kommet hjem fra fest nå :) trøtt p sliten så blir vell snart senga kjenner jeg :)

Kjekt med fest da:)

Feberen har sunket,men fortsatt ikke helt pigg. Mye mer grinete enn vanlig.
Blir nok hjemme fra barnehagen i morgen og.

:)) dyr og sovestillinger :)) en kan virkelig begynne å lure på om det I det hele tatt er bein I dem eller om de er laga av gelé :))
Er rart det der - husker også å ha sett noen sove i trappa; kan ikke ha vært godt, men snorka gjorde han

Da gikk jeg vist litt berserk på ebay, ble to bukser og stellematte te ho I magen og to kjoler til mor:), får håpe kjolene er I litt bedre størrelse denne gangen

hvor kjøper jeg gjennomsiktig neglelakk? Fikk tips om å ta det på en matboks for å unngå riper i mønsteret :P

hvor kjøper jeg gjennomsiktig neglelakk? Fikk tips om å ta det på en matboks for å unngå riper i mønsteret :P
Bør vel finnes de fleste steder du finner vanlig neglelakk? Mener i alle fall å ha sett det på h&m

Back
Topp