Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis ikke så mye enda, men blir flekker i alle bher og på laken og såntSåpass ja. Kommer det mye? Har ikke det problemet enda selv men går i ammetopper fra hm for de er veldig lange så det er plass til magende har sånn indre "sports bh" der man kan legge innleggene
![]()
Haha trodde det var en bamse som unger hadde stappa nedi der bare med en gang
Heldigvis ikke så mye enda, men blir flekker i alle bher og på laken og sånthehe. Etter fødsel sist lakk jeg som ei sil, det var KLISSvått overalt fordi det lakk fra den puppen han ikke drakk av. Haha.
Har noen sånne singleter men ikke tatt de frem enda, ble så lei de sist![]()
Haha trodde det var en bamse som unger hadde stappa nedi der bare med en gang![]()
Fantastisk stilling! Morsomme dyrene
Han kan når han vil ^-^ men ligger også helt vriddAww søt!![]()
I like så, når du kommer så langtGod natt, sov godt![]()
Så herligDa har jeg lest ut SVK (Roald Dahl) med eldste og begge barna er i seng. Slengt meg ned i sofaen med druer, cola og kinder maxi. Har det ikke så værst![]()
Det gikk faktisk veldig greitSkjønner jeg godtSikkert koselig med en tur da (og masse kake
)
Ja det gjør virkelig jeg åHåper det kommer fort da!
Det er jammen for mange fine kjoler på ebayTitter litt på kjoler på ebay også.. Det er sååå mange fine.. Lyst på de fleste![]()
Hei heiHeiTitter innom fra hytta. Hvordan går det her?
![]()
Det fortjener du virkeligKommet hjem! Varer er ryddet og mat i ovnen - satser på en slapp kveld
Likte du den?Det ble Cinderella her og gitt![]()
Hahaha det der så ikke godt ut nei
God natt å sov godtGod natt, sov godt![]()