Det er veldig lurt daPlanlegger vel ikke, men vet hva vi eter så går I det sammekarbonadedeig, kylling filet, koteletter, og div gryte kjøtt. Før kjøpte jeg melk å og frøys for da gikk det mye melk her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig lurt daPlanlegger vel ikke, men vet hva vi eter så går I det sammekarbonadedeig, kylling filet, koteletter, og div gryte kjøtt. Før kjøpte jeg melk å og frøys for da gikk det mye melk her
![]()
Den er helsjønn så langtohh gøy!
Jeg har også lyst til å se den![]()
Uff den vet jeg ikke om jeg klarer å leseHar ikke lest den, men leste boka om Kristoffer, grein som bare det jeg.
Hehe de er herlige når de prøver daDet er en flue her og hunden er helt kokko og prøver å få tak i denTror dessverre ikke han har sjans
![]()
Det er det jammen her å nå kjenner jegSnart natten her![]()
Ja. Har liksom ikke fulgt så veldig med på saken, annet enn at jeg vet det noe der. Denne boken er om han ene som faktisk ikke ble misbrukt. Mishandla av stefaren ble han jo da.Åh uff den hørtes forferdelig ut å den![]()
Uff jeg hadde aldri klart å lese denJa. Har liksom ikke fulgt så veldig med på saken, annet enn at jeg vet det noe der. Denne boken er om han ene som faktisk ikke ble misbrukt. Mishandla av stefaren ble han jo da.
Me toZzzz nei jeg legger meg, sov godt skravlehøner![]()
Nei er ganske tristUff jeg hadde aldri klart å lese den![]()
![]()
God morgen!God morgen og god helg!
Har dere noen planer i dag da?
God morgen og god helg!
Nei er ganske tristklarer ikke tenke seg det engang fordi det er så fælt.
God morgen ja å god helgGod morgen og god helg!