Skravletråd

Ok ^-^ greit å høre litt.

Kommer selv fra en familie som er vant med å spise sånn 7-8 (hvis ikke senere), noe mannen synes er helt absurd :) Men når jeg vanligvis ikke er hjemme før etter 6, så har det jo blitt sånn.

Men diskusjonen har allerede startet med 'sånn kan det ikke være når vi får barn' ^-^
Har vært vant med middag halv fem hver ukedag, fordi da har mamma kommet hjem fra jobb. Så da har pappa alltid klar middagen:) syns det er et passe tidspunkt for middag egentlig.

Kommer selv fra en familie som er vant med å spise sånn 7-8 (hvis ikke senere), noe mannen synes er helt absurd :) Men når jeg vanligvis ikke er hjemme før etter 6, så har det jo blitt sånn.

Men diskusjonen har allerede startet med 'sånn kan det ikke være når vi får barn' ^-^

Mine unger legger seg mellom 18.30-19 og syns det er bra om de også får middag! :)

Da jeg bodde hjemme spiste vi rundt kl 4 :)

Men vis du ikke er hjemme før så går det jo ikke an å spise før heller? :/ her er å middagen kveldsmat . Blir sånn med sene dager :)

Har dere planer for kvelden da? :)

Her blir det nok film å hvertfall mye ro :p helt sliten i hodet i dag så kjenner det skal bli litt godt :) :)

Jeg har akkurat spist sykt mange druer, hihi.. nå skal jeg strikke litt :)

Heia :D hvordan går det med Olivier James? :)

Her går det bare bra :p sendte sambo av gårde med en gave å håper han er kjapt til bake :p
Jeg er nemmlig veldig sulten etter å ja sittet å planlagt noen middager :eek: haha :p

Han er slapp og tufs, men på humør. Hatt på det høyeste i dag 39 blank i feber.
Spiser noe, men lite...drikker heldigvis godt.

Vi kjørte nå på hytta så er her og slapper av. Hjemme er det bare bråk med arbeidsfolk :P

Han er slapp og tufs, men på humør. Hatt på det høyeste i dag 39 blank i feber.
Spiser noe, men lite...drikker heldigvis godt.

Vi kjørte nå på hytta så er her og slapper av. Hjemme er det bare bråk med arbeidsfolk :P
Uff stakars liten :( men godt han holder humøret oppe :)

Da er det nok mye bedre på hytta ja :p :) bedre å få ro når man ikke er i form :)

Back
Topp