Til vanlig i 4/5 tiden. Blir alltid litt senere enn jeg har tenkt. Som helgekos blir det ofte etter guttungen har lagt seg, gjerne i halv åtte-åtte tidenUt av nysgjerrighet - når spiser dere middag (generelt, ikke bare på sommeren)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til vanlig i 4/5 tiden. Blir alltid litt senere enn jeg har tenkt. Som helgekos blir det ofte etter guttungen har lagt seg, gjerne i halv åtte-åtte tidenUt av nysgjerrighet - når spiser dere middag (generelt, ikke bare på sommeren)?
Har vært vant med middag halv fem hver ukedag, fordi da har mamma kommet hjem fra jobb. Så da har pappa alltid klar middagenOk ^-^ greit å høre litt.
Kommer selv fra en familie som er vant med å spise sånn 7-8 (hvis ikke senere), noe mannen synes er helt absurdMen når jeg vanligvis ikke er hjemme før etter 6, så har det jo blitt sånn.
Men diskusjonen har allerede startet med 'sånn kan det ikke være når vi får barn' ^-^
Ok ^-^ greit å høre litt.
Kommer selv fra en familie som er vant med å spise sånn 7-8 (hvis ikke senere), noe mannen synes er helt absurdMen når jeg vanligvis ikke er hjemme før etter 6, så har det jo blitt sånn.
Men diskusjonen har allerede startet med 'sånn kan det ikke være når vi får barn' ^-^
Jeg har en fra emmaljungaBra det dahvordan har du? Her er stelleveska fortsatt i bruk
men lillegutt fikk ny da for den etter eldste hadde blitt ødelagt i trykk knappene..
Men vis du ikke er hjemme før så går det jo ikke an å spise før heller? :/ her er å middagen kveldsmat . Blir sånn med sene dagerOk ^-^ greit å høre litt.
Så godt å høreJa og i dag er mannen hjemme og så det er kjempegodt![]()
Mannen er ute å jobber, jeg er mer usunn og sitter foran tv med Pepsi Max og ostepopHar dere planer for kvelden da?![]()
Her blir det nok film å hvertfall mye rohelt sliten i hodet i dag så kjenner det skal bli litt godt
![]()
![]()
HeiaHeihei
Går bra her?![]()
Hørtes mye kjekkere ut det daMannen er ute å jobber, jeg er mer usunn og sitter foran tv med Pepsi Max og ostepophehe. Smaken for brus har kommet tilbake
![]()
HeheJeg har akkurat spist sykt mange druer, hihi.. nå skal jeg strikke litt![]()
Heiahvordan går det med Olivier James?
Her går det bare brasendte sambo av gårde med en gave å håper han er kjapt til bake
Jeg er nemmlig veldig sulten etter å ja sittet å planlagt noen middagerhaha
![]()
Uff stakars litenHan er slapp og tufs, men på humør. Hatt på det høyeste i dag 39 blank i feber.
Spiser noe, men lite...drikker heldigvis godt.
Vi kjørte nå på hytta så er her og slapper av. Hjemme er det bare bråk med arbeidsfolk![]()
Jada, han er en gladguttUff stakars litenmen godt han holder humøret oppe
Da er det nok mye bedre på hytta ja![]()
bedre å få ro når man ikke er i form
![]()
Jada, han er en gladgutt
Han sovna pang rett før 19.00 i dag, sjelden det skjer.
Håper han får en god natts søvn og er bedre i morgen![]()