Skravletråd

Mine unger legger seg mellom 18.30-19 og syns det er bra om de også får middag! :)

Da jeg bodde hjemme spiste vi rundt kl 4 :)
Har vært vant med middag halv fem hver ukedag, fordi da har mamma kommet hjem fra jobb. Så da har pappa alltid klar middagen:) syns det er et passe tidspunkt for middag egentlig.
Tror mannen er mer vant med dette ja ^-^

Men vis du ikke er hjemme før så går det jo ikke an å spise før heller? :/ her er å middagen kveldsmat . Blir sånn med sene dager :)
Nei, men blir vel til at jeg må justere arbeidsdagen litt og huske å gå til rett tid/tog ;) fint med flexitid

Ut av nysgjerrighet - når spiser dere middag (generelt, ikke bare på sommeren)?

Ikke noe fast tid, men ett sted mellom 18 og 20 alt etter som når gubben er hjemme fra jobb. Å de dagene jeg jobber sent spiser jeg før jobb og han greier faktisk å fikse mat te seg selv ;)

Har dere planer for kvelden da? :)

Her blir det nok film å hvertfall mye ro :p helt sliten i hodet i dag så kjenner det skal bli litt godt :) :)

Endelig satt meg ned I sofan, etter at maten var delt opp I middags porsjoner og kasta I frysa :)
Får så vit satt meg ned før pus kommer opp på fanget å skal ha kos :)
Så får en jo prøve å oppdatere seg på dere da :) ;)

Vi er tilbake fra bowling hvor 7 åringen grusa oss (med litt bistand ;) ) - venter på at pizzaene skal bli klare (godt planta i sofaen i mellomtiden)

Back
Topp