Skravletråd

Herlig å ha flytta litt ut av byen syns jeg :D På vei til butikken kan vi spise masse markjordbær, bringebær og moreller!

På vei hjem igjen kom vi på at vi hadde glemt å kjøpe syltetøy men da bare plukket vi fler bringebær og ennå fler i hagen og laget syltetøy selv :D

Eldste fikk velge mellom hamburgere, hjemmelaget pizza og pannekaker til middag nemlig og da valgte han pannekaker så måtte jo ha syltetøy :P

Herlig å ha flytta litt ut av byen syns jeg :D På vei til butikken kan vi spise masse markjordbær, bringebær og moreller!

På vei hjem igjen kom vi på at vi hadde glemt å kjøpe syltetøy men da bare plukket vi fler bringebær og ennå fler i hagen og laget syltetøy selv :D
Åh det der er ren luksus da :D

Ut av nysgjerrighet - når spiser dere middag (generelt, ikke bare på sommeren)?

Hehe litt begge deler ;p greit p slippe å kjøpe ny men samtidig hadde det vert gøy med ny :p
Men den tålte det den :p hehe

Bra det da :P hvordan har du? Her er stelleveska fortsatt i bruk :P men lillegutt fikk ny da for den etter eldste hadde blitt ødelagt i trykk knappene..

Vi spiser halv 6 omtrent! Da blir det kveldsmaten til ungene så er det bare barnetv også natta :)
Pleier ikke spise før i 5 - halv 6 tiden :)
Ok ^-^ greit å høre litt.

Kommer selv fra en familie som er vant med å spise sånn 7-8 (hvis ikke senere), noe mannen synes er helt absurd :) Men når jeg vanligvis ikke er hjemme før etter 6, så har det jo blitt sånn.

Men diskusjonen har allerede startet med 'sånn kan det ikke være når vi får barn' ^-^

Back
Topp