Da satser vi på de er heldige daJupp - så de skal fortsette leting i morgen mens jeg er på jobb ^-^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da satser vi på de er heldige daJupp - så de skal fortsette leting i morgen mens jeg er på jobb ^-^
Hadde jo litt lyst å være med - men satser på at mannen gjør som han skal med klare instrukserDa satser vi på de er heldige da![]()
Det er alltid spennende med de menneneHadde jo litt lyst å være med - men satser på at mannen gjør som han skal med klare instrukser
Så blir det spennende å se om de husker det setet![]()
Nei, ikke godt å si hva de har inne I morgen heller - blir spennende å komme hjem fra overtidDet er alltid spennende med de mennenevi har ikke kjøpt setet enda da.. For det hadde de heller ikke inne hos oss :/
Ah
Chips, sjokolade å isteTegnebok, Bv, film å unger i seng
![]()
. Å så sambo ved min side
blir ikke bedre akkurat nå
![]()
Samme herHerlig!! åhh fikk lyst på potetgull![]()
Får nå håpe og tro det går greitHadde jo litt lyst å være med - men satser på at mannen gjør som han skal med klare instrukser
Så blir det spennende å se om de husker det setet![]()
haha...artigHører på nevøen snakke med brødrene sine på Skype - de tar ikke helt den at de må snakke inn i mikrofonen, så hyyyler til hverandre fra lengre avstand![]()
Vi ble enige om grå hvis de haddeFår nå håpe og tro det går greit![]()
Hva farge?
HeheNei, ikke godt å si hva de har inne I morgen heller - blir spennende å komme hjem fra overtid![]()
Hehe så herlig <3Hører på nevøen snakke med brødrene sine på Skype - de tar ikke helt den at de må snakke inn i mikrofonen, så hyyyler til hverandre fra lengre avstand![]()
Nja, blir vel forhåpentligvis ferdig så jeg er hjemme til 8. Helt okHehe![]()
Uff blir det veldig sent da?
Hvilken farge vill du ha?![]()
Sort er valg nr2, med trefarget som nr 3Ahhh![]()
Vi har sort![]()
OkeiSort er valg nr2, med trefarget som nr 3![]()
Greit når det passer inn med resten, jaOkeihihi.
Her passer sort best til kjøkkenet![]()
Men dere kan jo bestilleNja, blir vel forhåpentligvis ferdig så jeg er hjemme til 8. Helt ok
Håper at de har grå inne, men vi får nå se. Worst case får den seg et lag med maling![]()
Mhm helt klartGreit når det passer inn med resten, ja
Og så skal vi ha sånn plastmatte fra ikea under/på gulvet