Så braDe et faktisk dethehe enkelt og godt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braDe et faktisk dethehe enkelt og godt
![]()
Det skulle jeg p ha gjortFått hengt opp klær og satt på en ny vask. Hvor kommer all denne klesvasken fra![]()
Druer er jo så godt da.dyttet i meg noen oreos og en klase helt vannvittig digre grønne druer hehe.. nam nam![]()
Nope. Litt mat først så får vi seJa det var det da :/ det er ikke alltid like lett :/
Hiver det.Hiver dere eller gir bort hullete ullundertøy til ungene eller prøver å lappe på det?
Bomtur på kjøpesenteretskulle kjøpe Ticket to Ride til nevøen, ingen av butikkene hadde.. og der vi var hadde de Babyshop og ikke Barnas Hus, så ingen Trip Trap Stol :/
Åååh så kjedelig med slike bomturerBomtur på kjøpesenteretskulle kjøpe Ticket to Ride til nevøen, ingen av butikkene hadde.. og der vi var hadde de Babyshop og ikke Barnas Hus, så ingen Trip Trap Stol :/
Blææ kjedelig:/Bomtur på kjøpesenteretskulle kjøpe Ticket to Ride til nevøen, ingen av butikkene hadde.. og der vi var hadde de Babyshop og ikke Barnas Hus, så ingen Trip Trap Stol :/
HahahaJeg er frøken vinglepetter i dag. Blir musliboller med gulost![]()
Det kan du si. HAUGEVIS!!Fått hengt opp klær og satt på en ny vask. Hvor kommer all denne klesvasken fra![]()
Jeg kaster :/Hiver dere eller gir bort hullete ullundertøy til ungene eller prøver å lappe på det?
jAHahahajaja men det er nok godt det å ;p
Hehe det er jo egentlig det ja.Fant den til slutt, under den ene sofaputa, veldig logisk![]()
Hehe det er jo egentlig det ja.
Jupp - så de skal fortsette leting i morgen mens jeg er på jobb ^-^Blææ kjedelig:/
Åhh misforstod...da er det ikke fullt så logiskDen lå under den man sitter på, så jeg syns egentlig ikke det var så logisk hehe.. men den hadde jo ikke kommet seg ut av sofaen da i alle fall![]()