Haha nå måtte jeg le, trodde jeg var den eneste som fortsatt brukte den boka![]()
Den finnes ennå, har skiftet navn til kokebok for alle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha nå måtte jeg le, trodde jeg var den eneste som fortsatt brukte den boka![]()
Den finnes ennå, har skiftet navn til kokebok for alle![]()
Nja, tror da det skal bli tid til å slappe av ogsåOj travel ferie davis det blir dårlig vær så kan du vell det?
Hva er det du spiller?
Har blitt lovet pasta Bolognese ^-^ så får se om det stemmer når jeg kommer hjemMiddag i dag?
Grilla bare noen pølser viMiddag i dag?
Er det den derre Fra boller til burritos det er snakk om?Gis den fortsatt til elever også? Syns det var genialt jeg![]()
Har lagt meg på sofaen jeg. Har slitt meg gjennom store deler av dagen med bekken smerter, så trampoline er veldig uaktuelt her og for å si det sånnNå var det sannelig godt å få rumpa nedpå sofaen!! Gutta har tatt seg en tur på trampolina, jeg er ikke helt der kjenner jeg.. Eldste syns det er SÅ kjedelig på shopping så bra han får frest fra seg litt hehe..
Jo takk. Var fin denHa en fin dag på jobb da![]()
Hvile på sofaen?Sliten.no!!!!
Her har vi hatt stekte fiskekaker,potetmos, salat og ketsjupMiddag i dag?
Nei, det er det ikke! Bare å karre seg gjennom dagen daNjaaa...ikke så lett med en på 21 mnd![]()
Jada går seg tilNei, det er det ikke! Bare å karre seg gjennom dagen da![]()
Det verste pleier å være fra denne tida og spnn fram til kl 20, i hvert fall for min del. Da er jeg stuptrøtt, men så kommer jeg liksom over det igjenJada går seg til![]()