Skravletråd

Da var bolledeigen nesten ferdig hevet :) fylla til pirogene er klare, så skal det settes deig til dem, når bollene stekes. Vaskemaskin må vi vist henge opp å :p
Så en tur på butikken må ha mer gjær:)

Da var bolledeigen nesten ferdig hevet :) fylla til pirogene er klare, så skal det settes deig til dem, når bollene stekes. Vaskemaskin må vi vist henge opp å :p

Så effektiv og flink du har vært :) Hørtes veldig godt ut også :D

Da er det ikke mange dagene igjen :D planer i ferien da?
Nei, bare 2-3 nå :D

Nja, ikke så veldig mye konkret planlagt, men mye som må gjøres... bla fylle ut papir til NAV før det går i glemmeboken, male og beise ute, litt bursdager og litt mer babyhandling :P

Men mest lyst til å ligge ute I hengekøyen :P

Du har virkelig fått bake ånden :D min har reist :p haha den ligger å lokker litt da :p å skal bake på lørdag å kose meg med det :D :D

Jeg må drive å hoppe over all skravlingen deres jeg, så blir ikke så oppdatert:P gjerne over 100 nye hver gang jeg sjekker:O hehe. Skumleser noe. Koser oss i Risør enda, været er litt opp og ned men uansett deilig med litt miljøforandring:D etterpå skal vi på stranda å kose oss og fiske krabber. Moro for små og store, har ikke gjort det på mange år!

Nei, bare 2-3 nå :D

Nja, ikke så veldig mye konkret planlagt, men mye som må gjøres... bla fylle ut papir til NAV før det går i glemmeboken, male og beise ute, litt bursdager og litt mer babyhandling :P

Men mest lyst til å ligge ute I hengekøyen :P
Åh søren ja :o de papirene til NAV :/ usj gleder meg ikke til å fylle ut de der :/ men kjekt å få det gjort da :D

Ellers så høres baby handling å hengekøye helt topp ut :D :D

Jeg må drive å hoppe over all skravlingen deres jeg, så blir ikke så oppdatert:P gjerne over 100 nye hver gang jeg sjekker:O hehe. Skumleser noe. Koser oss i Risør enda, været er litt opp og ned men uansett deilig med litt miljøforandring:D etterpå skal vi på stranda å kose oss og fiske krabber. Moro for små og store, har ikke gjort det på mange år!
Hehe ja det blir noen innlegg her i løpet av en dag :D men det er jo bare kos da :D :D
Kos deg masse med krabbe fiske :D :D

Du har virkelig fått bake ånden :D min har reist :p haha den ligger å lokker litt da :p å skal bake på lørdag å kose meg med det :D :D

Må ærlig innrømme at jeg er møkka lei av å bake boller :p skulle liksom bake så jeg hadde I fryseren når nov/des kom jeg :) men gubben eter dem opp på 2 dager. Får sette 2 deiger I dag, siste halv parten med rosiner for da blir min søster glad :)
Å den kommer nok te bake skal du se ::))

Back
Topp