Høres ut som en deilig start på dagennoe spennende på agendaen?
Ikke så veldig hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en deilig start på dagennoe spennende på agendaen?
Da var bolledeigen nesten ferdig hevetfylla til pirogene er klare, så skal det settes deig til dem, når bollene stekes. Vaskemaskin må vi vist henge opp å
![]()
Så en tur på butikken må ha mer gjær![]()
Hørtes herlig ut! Kos dere![]()
Takk for det!Jeg har tatt en dusj, spist frokost og satt på to maskiner klær. Nå strikker jeg mens lillegutt sover og etter lunsj har vi diverse ærender![]()
Hjelper vist å være deppa, jeg får vist gjort skrekkelig myeSå effektiv og flink du har værtHørtes veldig godt ut også
![]()
Takk for det!![]()
Hva strikker du?
Hjelper vist å være deppa, jeg får vist gjort skrekkelig mye![]()
Er på jobb - siste innspurt denne uken før ferieEr du på jobb Totoro?
Er på jobb - siste innspurt denne uken før ferie![]()
Nei, bare 2-3 nåDa er det ikke mange dagene igjenplaner i ferien da?
Nei skravling det liker viHøres ut som en deilig dag! Og skravling er aldri feil![]()
Det var de ikkeSå koselig! Håper vennene er hjemme da![]()
Du har virkelig fått bake åndenDa var bolledeigen nesten ferdig hevetfylla til pirogene er klare, så skal det settes deig til dem, når bollene stekes. Vaskemaskin må vi vist henge opp å
![]()
Så en tur på butikken må ha mer gjær![]()
Åh søren jaNei, bare 2-3 nå
Nja, ikke så veldig mye konkret planlagt, men mye som må gjøres... bla fylle ut papir til NAV før det går i glemmeboken, male og beise ute, litt bursdager og litt mer babyhandling
Men mest lyst til å ligge ute I hengekøyen![]()
Hehe ja det blir noen innlegg her i løpet av en dagJeg må drive å hoppe over all skravlingen deres jeg, så blir ikke så oppdatertgjerne over 100 nye hver gang jeg sjekker:O hehe. Skumleser noe. Koser oss i Risør enda, været er litt opp og ned men uansett deilig med litt miljøforandring
etterpå skal vi på stranda å kose oss og fiske krabber. Moro for små og store, har ikke gjort det på mange år!
Du har virkelig fått bake åndenmin har reist
haha den ligger å lokker litt da
å skal bake på lørdag å kose meg med det
![]()
![]()