Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen forresten![]()
God morgen![]()
HahahaDet spille satte visst spor på drømmene mine i nattdrømte at man måtte samle sånne fargekort for å kunne få tilsvarende farge på tatovering - som igjen ville bestemme om de var en gutt eller jente i magen ><
I tillegg måtte vi redde bier i området - for det var støvet deres man brukte for å lage fargen som man skulle tatovere inn... absurd ftw.
God morgenGod morgen forresten![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen![]()
Hei på degGod morgen alle sammenhva er planene for dagen?
![]()
Ha en fin dag på jobb daGod morgen!
Skal på jobb i dag:/
Ha en fin dag på jobbGod morgen!
Jobb, jobb og mer jobb ^-^
Hva m deg?
Åh så herlig daHei på degHer skal vi skyndte oss å nyte den ene dagen med finvær mens vi er her
Blir badetur til et ferskvann etterpå, og så grilling i ettermiddag. Hva skal du?
Denne var vel postet i går? Men dt gjelder i dag også, så takker og bukkerHa en fin dag på jobb![]()
Haha, der ser du hvor mye jeg får med megDenne var vel postet i går? Men dt gjelder i dag også, så takker og bukker
Håper finværet holder seg så dere får nytt det og badet![]()
Høres ut som en deilig dag! Og skravling er aldri feilÅh så herlig davi skal ut til foreldrene mine
sambo skal hjelpe far å jeg skal skravle med mor
å så håper jeg de vennene til barna er hjemme i dag så de kan kose seg
![]()
Hei på degGod morgen![]()
Åh så herlig davi skal ut til foreldrene mine
sambo skal hjelpe far å jeg skal skravle med mor
å så håper jeg de vennene til barna er hjemme i dag så de kan kose seg
![]()
Hei på degHer skal vi skyndte oss å nyte den ene dagen med finvær mens vi er her
Blir badetur til et ferskvann etterpå, og så grilling i ettermiddag. Hva skal du?
Høres ut som en deilig start på dagenJeg har tatt en dusj, spist frokost og satt på to maskiner klær. Nå strikker jeg mens lillegutt sover og etter lunsj har vi diverse ærender![]()