Skravletråd

Det spille satte visst spor på drømmene mine i natt :P drømte at man måtte samle sånne fargekort for å kunne få tilsvarende farge på tatovering - som igjen ville bestemme om de var en gutt eller jente i magen ><
I tillegg måtte vi redde bier i området - for det var støvet deres man brukte for å lage fargen som man skulle tatovere inn... absurd ftw.
Hahaha :D

Hei på deg:) Her skal vi skyndte oss å nyte den ene dagen med finvær mens vi er her:D Blir badetur til et ferskvann etterpå, og så grilling i ettermiddag. Hva skal du?
Åh så herlig da :D vi skal ut til foreldrene mine :) sambo skal hjelpe far å jeg skal skravle med mor :) å så håper jeg de vennene til barna er hjemme i dag så de kan kose seg :D

Åh så herlig da :D vi skal ut til foreldrene mine :) sambo skal hjelpe far å jeg skal skravle med mor :) å så håper jeg de vennene til barna er hjemme i dag så de kan kose seg :D

Så koselig! Håper vennene er hjemme da :)

Hei på deg:) Her skal vi skyndte oss å nyte den ene dagen med finvær mens vi er her:D Blir badetur til et ferskvann etterpå, og så grilling i ettermiddag. Hva skal du?

Hørtes herlig ut! Kos dere :)

Jeg har tatt en dusj, spist frokost og satt på to maskiner klær. Nå strikker jeg mens lillegutt sover og etter lunsj har vi diverse ærender :)

Jeg har tatt en dusj, spist frokost og satt på to maskiner klær. Nå strikker jeg mens lillegutt sover og etter lunsj har vi diverse ærender :)
Høres ut som en deilig start på dagen :) noe spennende på agendaen?

Back
Topp