Skravletråd

Her har gubben sovna på sofan, med den ene handa godt plassert på de edle deler den andre handa ligger å holder i fjernkontrollen. Å hva står på jo dicovery :( :p
Det andre dyret her i gården bruker 60 % av sofan og han veier 3 kg og mjauer. Drømmer gjør han å, rister i armer og ben. Så dem største her i fam ho har minst plass i to senteren ho deler med pus. :) med andre ord en helt vanlig kveld her hos meg:p

Her har gubben sovna på sofan, med den ene handa godt plassert på de edle deler den andre handa ligger å holder i fjernkontrollen. Å hva står på jo dicovery :( :p
Det andre dyret her i gården bruker 60 % av sofan og han veier 3 kg og mjauer. Drømmer gjør han å, rister i armer og ben. Så dem største her i fam ho har minst plass i to senteren ho deler med pus. :) med andre ord en helt vanlig kveld her hos meg:p
Hehe uff da :p får håpe de snart sender noe spennende der da :p haha eller at han våkner til liv å bytter kanal :p

Haha ^-^ akkurat ja ;)

Derfor man alltid har en reservekontroller!

Katten her er nærmere 5kg og lusker på kjøkkenet, i håp om at gjestene ikke har fått forklart at Leverposteien ikke er for små puser :P

Det gikk bra på ultralyden :) Fremdeles en frisk og fin jente!! :) Men hun hadde begge hendene og navlestrengen foran ansiktet :p Fikk bare et par fine bilder. Men får komme tilbake om to uker uten å betale for å se om ikke vi får til noen bilder til :)
Så flott du får komme tilbake:D

Hehe uff da :p får håpe de snart sender noe spennende der da :p haha eller at han våkner til liv å bytter kanal :p
Haha ^-^ akkurat ja ;)

Derfor man alltid har en reservekontroller!

Katten her er nærmere 5kg og lusker på kjøkkenet, i håp om at gjestene ikke har fått forklart at Leverposteien ikke er for små puser :P

Han våkna og slo over på fox noe om å overleve i skauen :p
Så fornærmet tørr jeg ikke gjøre pus her, så her er leverpostei nam namnam for små puser.
Får farga da, når han sover/ser på tv :)

Han våkna og slo over på fox noe om å overleve i skauen :p
Så fornærmet tørr jeg ikke gjøre pus her, så her er leverpostei nam namnam for små puser.
Får farga da, når han sover/ser på tv :)
Nja, han får jo litt av og til - men kan ikke få når han maser. Ellers tar det ingen ende :P og når han sklir ut så ender det opp med at han vekker oss i 3/4 tiden for at han vil ut ^-^
Men søtmasekråke er han da

Vedlegg

• 1437510240835.jpg
    1437510240835.jpg
    63,5 KB · Visninger: 4
_dsc0458.jpg

Back
Topp