JeppHaha, ikke. Ka du bruker da?
Ingenting?
Minimalt av alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppHaha, ikke. Ka du bruker da?
Ingenting?
Det er kjempe bra. Helt enig med deg.Ja det er helt herlig![]()
de er jo så store at litt må de klare
ser på de som søren aldri hjelper til med noe
i en alder av 18
det er ikke slik jeg vill ha det
Så her har de ansvar for det, rydde rommene, han eldste støvsuger å sitt å har ansvar for å kaste bosset å hente posten![]()
![]()
Hihi ok. Fin hud da?Jepphehe
Minimalt av altkun mascara å til vanlig
![]()
Det kommer til å gå så bra så men jeg sjønner veldig godt at dette er tungt![]()
du har da virkelig nok å stri med , om du ikke skal måtte styre med dette å
![]()
Sender deg en god klem jegå håper du vet du kan snakke med oss
![]()
Jepphehe
Minimalt av altkun mascara å til vanlig
![]()
Er foresten ikke sikkert du får den med deg hellerSkal gå - men bare litt vanskelig i det siste. Som i går, var jo helt ute av det. Men var og spiste meg begges mødre, så kunne ikke akkurat sitte med mobilen![]()
JaDet er kjempe bra. Helt enig med deg.
Får de noe ukepenger eller lignende?
Ja jeg er heldig derHihi ok. Fin hud da?
Ja det er nok bra så jeg burde kansje ha begynnt snart jeg åBrukt det heller ikke før min eldste søster sa at det egentlig var litt viktig for meg at jeg brukte det for da ville huden holde seg ung lengre. Det spilte ikke så stor rolle hvilken krem jeg brukte mente hun. Så nå bruker jeg noe jeg får kjøpt på butikken![]()
Åååh kos deg masseVi er på bussen på vei til byen, skal avlevere ungene hos svigermor også skal vi på ultralyd!!
Kollektivt er svindyrtMå si jeg syns det er litt rart at kollektivt er så dyrt, hadde vært billigere å ta bilen
HeiheiVi er på bussen på vei til byen, skal avlevere ungene hos svigermor også skal vi på ultralyd!!