Skravletråd

Ja det er helt herlig :D :D de er jo så store at litt må de klare :) ser på de som søren aldri hjelper til med noe :eek: i en alder av 18 :eek: det er ikke slik jeg vill ha det :p
Så her har de ansvar for det, rydde rommene, han eldste støvsuger å sitt å har ansvar for å kaste bosset å hente posten :) :)
Det er kjempe bra. Helt enig med deg.
Får de noe ukepenger eller lignende?

Jepp :p hehe
Minimalt av alt :p kun mascara å til vanlig :)

Brukt det heller ikke før min eldste søster sa at det egentlig var litt viktig for meg at jeg brukte det for da ville huden holde seg ung lengre. Det spilte ikke så stor rolle hvilken krem jeg brukte mente hun. Så nå bruker jeg noe jeg får kjøpt på butikken :)

Vi er på bussen på vei til byen, skal avlevere ungene hos svigermor også skal vi på ultralyd!!

Vi tok buss i håp om at lillegutt sover på veien OG når vi kommer frem. Han sover helst 2,5 time hjemme men med uvante lyder ute på tur ofte mindre.

Må si jeg syns det er litt rart at kollektivt er så dyrt, hadde vært billigere å ta bilen

Brukt det heller ikke før min eldste søster sa at det egentlig var litt viktig for meg at jeg brukte det for da ville huden holde seg ung lengre. Det spilte ikke så stor rolle hvilken krem jeg brukte mente hun. Så nå bruker jeg noe jeg får kjøpt på butikken :)
Ja det er nok bra så jeg burde kansje ha begynnt snart jeg å :) for å bevare den slik jeg har den :) hvilken er det du bruker?

Jeg bruker en dagkrem med aloe vera fra bodyshop, veldig fornøyd med den :)

Back
Topp