Mhm. Leste tråden din nå. Du må ha lykke til.Prøve å psyke meg opp til å gå til haste time hos lege. Pga nav/lege problemer.
Utover dette har jeg tenkt å holde meg inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm. Leste tråden din nå. Du må ha lykke til.Prøve å psyke meg opp til å gå til haste time hos lege. Pga nav/lege problemer.
Ja det er drit kjedelig men godt når det er gjort DaJoda, noe..og mer skal det bli. kjedelig men. hehe
God morgenGod morgen
Det er jeg helt enig iHer regner det, passer bra til humøret mitt.
Samtidig liker jeg regn, I hvertfall når det regner skikkelig slik som nå, for det lukter på en måte godt etterpå![]()
Det kommer til å gå så bra så men jeg sjønner veldig godt at dette er tungtPrøve å psyke meg opp til å gå til haste time hos lege. Pga nav/lege problemer.
Nå har jeg vasket og hengt opp en maskin med 40grader og en ny på 60 kjører nå.Ja det er drit kjedelig men godt når det er gjort Daher blir det vist IKEA å
sambo trenger lyspærer
![]()
Flinka daNå har jeg vasket og hengt opp en maskin med 40grader og en ny på 60 kjører nå.
Sulten![]()
Har jeg faktisk aldri bruktbahhh ..tom for dagkrem.
Prøver men kjedelig...men å legge klær på plass er det værsste syns jegFlinka da![]()
![]()
Haha, ikke. Ka du bruker da?Har jeg faktisk aldri brukt![]()
kansje begynne snart
![]()
Koselig daEr i Risør på besøk hos tante, onkel og søskenbarn sammen med guttungen og mammakom i går og blir til torsdag, en liten miniferie
typisk at det pøsregner nå, men meldt bedre utover dagen heldigvis
![]()
Hehe ja det er såPrøver men kjedelig...men å legge klær på plass er det værsste syns jeg![]()
Åhhh...så flinke de er! Det hjelper jo godt på daHehe ja det er såjeg vasker, bretter å legger det i en kurv, så setter jeg kurven ved trappa
å har lært opp ungene til å ta den med opp å legge de i skapene
å så tar de på nytt igjen ned klærne fra badet sitt
![]()
hehe
Så kjekt med besøk daEr i Risør på besøk hos tante, onkel og søskenbarn sammen med guttungen og mammakom i går og blir til torsdag, en liten miniferie
typisk at det pøsregner nå, men meldt bedre utover dagen heldigvis
![]()
Ja det er helt herligÅhhh...så flinke de er! Det hjelper jo godt på da