Skravletråd

Her regner det, passer bra til humøret mitt.
Samtidig liker jeg regn, I hvertfall når det regner skikkelig slik som nå, for det lukter på en måte godt etterpå:)

Prøve å psyke meg opp til å gå til haste time hos lege. Pga nav/lege problemer.
Utover dette har jeg tenkt å holde meg inne.
Det kommer til å gå så bra så men jeg sjønner veldig godt at dette er tungt :( :( du har da virkelig nok å stri med , om du ikke skal måtte styre med dette å :(
Sender deg en god klem jeg :( å håper du vet du kan snakke med oss :(

Er i Risør på besøk hos tante, onkel og søskenbarn sammen med guttungen og mamma:) kom i går og blir til torsdag, en liten miniferie:D typisk at det pøsregner nå, men meldt bedre utover dagen heldigvis:)

Er i Risør på besøk hos tante, onkel og søskenbarn sammen med guttungen og mamma:) kom i går og blir til torsdag, en liten miniferie:D typisk at det pøsregner nå, men meldt bedre utover dagen heldigvis:)
Koselig da:)
Håpe dere får bedre vær etterhvert:)

Prøver men kjedelig...men å legge klær på plass er det værsste syns jeg:P
Hehe ja det er så :p jeg vasker, bretter å legger det i en kurv, så setter jeg kurven ved trappa :p å har lært opp ungene til å ta den med opp å legge de i skapene :p å så tar de på nytt igjen ned klærne fra badet sitt :) :p hehe

Hehe ja det er så :p jeg vasker, bretter å legger det i en kurv, så setter jeg kurven ved trappa :p å har lært opp ungene til å ta den med opp å legge de i skapene :p å så tar de på nytt igjen ned klærne fra badet sitt :) :p hehe
Åhhh...så flinke de er! Det hjelper jo godt på da

Så kjekt med besøk da :D håper været bedrer seg å holder seg fint resten av ferien :)

Åhhh...så flinke de er! Det hjelper jo godt på da
Ja det er helt herlig :D :D de er jo så store at litt må de klare :) ser på de som søren aldri hjelper til med noe :o i en alder av 18 :o det er ikke slik jeg vill ha det :p
Så her har de ansvar for det, rydde rommene, han eldste støvsuger å sitt å har ansvar for å kaste bosset å hente posten :) :)

Back
Topp