Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bralegger du ut opskrift i tråden
![]()
![]()
Denne var ikke i nærheten :/ men prøvde noe annet i dag da. Den var grei men blir ikke en favorittFår håpe den er nesten like god iallefall![]()
Men da er det jo fort det daEr nok ikke så intresante for mange men...er veldig allergivennlige![]()
Hvilken blir det i kveld da?Snart filmtid![]()
Tror du liksom mannen har bestemt seg for det altHvilken blir det i kveld da?![]()
JaFort hva? Interesante?
Viste ikke om det var du som skulle velgeTror du liksom mannen har bestemt seg for det alt?
Mhm, joa. Kan legge utJahehe er jo greit å ha noe allergi vennlig på lur
![]()
Mhm, joa. Kan legge ut![]()
Nææhh srtosett han som bestemmer det ellers får jeg han ikke med haha.Viste ikke om det var du som skulle velgehehe blir spennende å se da
![]()
Glad jeg har en som kan se sånnt sammen med meg åNææhh srtosett han som bestemmer det ellers får jeg han ikke med haha.
Skal jeg se jentefilmer og en del komedie blir det uten han![]()
Se der jaJeg hadde 1633 innlegg ved siste oppdatering![]()
Vi har jo også lik smak men det er fordi jeg liker alt haha så jeg er fleksibelGlad jeg har en som kan se sånnt sammen med meg åvi har faktisk ganske lik smak
![]()
![]()
Her har Sølvvi vært ganske roligHadde vert tøft å vert på il i dagTorbjørn har vert helt propell i magen i hele dag
hehe
Å hvertfall når far har delt opp brosteinhaha det er jo en syk lyd å den likte han jammen ikke
![]()
Vi er godeSe der jadu klarte jo 1600 lett
Jeg var over 1300tror det var 1325
ikke verst
![]()
![]()
HahahaVi har jo også lik smak men det er fordi jeg liker alt haha så jeg er fleksibel