Skravletråd

Gleder meg te å komme hjem, iķke morro å måtte være med ut å kjøpe plater og alt mulig idioti. Men jeg orker ikke gå å handle mat for så å gå hjem med matvarene, Har gått nok i dag. Så da må jeg være med som vedheng siden det er min bil de bruker :(

Innlegg nr 501? Høh:P?

Bra her, med deg da:)?
Nei, jeg så at jeg blingsa helt, så gjorde om på innlegget etterpå:D
Jeg var på side 501 i tråden:D i hvert fall når jeg bruker appen.

Her er alt bra:) ferievøret kunne vært bedre, men vi slapper av og koser oss for det:)

Gleder meg te å komme hjem, iķke morro å måtte være med ut å kjøpe plater og alt mulig idioti. Men jeg orker ikke gå å handle mat for så å gå hjem med matvarene, Har gått nok i dag. Så da må jeg være med som vedheng siden det er min bil de bruker :(
Lenge ti de er ferdig da?

Nei, jeg så at jeg blingsa helt, så gjorde om på innlegget etterpå:D
Jeg var på side 501 i tråden:D i hvert fall når jeg bruker appen.

Her er alt bra:) ferievøret kunne vært bedre, men vi slapper av og koser oss for det:)
Haha vi er kommet en god del lenger enn det ja:P

Ja, her og i grunn selvom det har vært noe sol i dag:)

Hvor har du kjøpt flasker?

De kjøpte jeg på kremmerhuset :) 29 kr for en flaske på 550ml og 19 kr for en flaske på 250ml, syns ikke det var dyrt :) Men vi fikk ett lite problem plutselig for vi har visst ikke stor nok kjele til å koke de største flaskene, hehe! Tok å kokte opp vann og fyllte på flaska så det hjelper vel litt. Kanskje vi må kjøpe større kjele :P Kokte de små da :)

På jernia hadde de 1 liters flaske som kosta 59 kr tror jeg, men da hadde vi i alle fall ikke fått kokt dem! Vi lagde bare av 880 g bær og det ble en stor og to små flasker. Spent på å smake når den har fått kjølt seg ned litt! Det var kjempeenkelt så håper det smaker bra!

De kjøpte jeg på kremmerhuset :) 29 kr for en flaske på 550ml og 19 kr for en flaske på 250ml, syns ikke det var dyrt :) Men vi fikk ett lite problem plutselig for vi har visst ikke stor nok kjele til å koke de største flaskene, hehe! Tok å kokte opp vann og fyllte på flaska så det hjelper vel litt. Kanskje vi må kjøpe større kjele :p Kokte de små da :)

På jernia hadde de 1 liters flaske som kosta 59 kr tror jeg, men da hadde vi i alle fall ikke fått kokt dem! Vi lagde bare av 880 g bær og det ble en stor og to små flasker. Spent på å smake når den har fått kjølt seg ned litt! Det var kjempeenkelt så håper det smaker bra!
Ikke gale pris på de på kremmerhuset:)
Håpe det smaker bra ja:)

Back
Topp