Hvor gammel er eldste da.
Har du new born sete til kan det jo brukes helt fra nyfødt![]()
6,5 så han trenger jo egentlig ikke tripp trapp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er eldste da.
Har du new born sete til kan det jo brukes helt fra nyfødt![]()
Nei, det gjør han jo i grunn ikke da6,5 så han trenger jo egentlig ikke tripp trapphar ikke newbornsete, får se om vi kjøper det
![]()
Nei, jeg så at jeg blingsa helt, så gjorde om på innlegget etterpåInnlegg nr 501? Høh?
Bra her, med deg da?
Lenge ti de er ferdig da?Gleder meg te å komme hjem, iķke morro å måtte være med ut å kjøpe plater og alt mulig idioti. Men jeg orker ikke gå å handle mat for så å gå hjem med matvarene, Har gått nok i dag. Så da må jeg være med som vedheng siden det er min bil de bruker![]()
Haha vi er kommet en god del lenger enn det jaNei, jeg så at jeg blingsa helt, så gjorde om på innlegget etterpå
Jeg var på side 501 i trådeni hvert fall når jeg bruker appen.
Her er alt braferievøret kunne vært bedre, men vi slapper av og koser oss for det
![]()
Alt velSer ut te å gå bra slik vi skravlerå hvordan går det med deg da???
Det er viHaha vi er kommet en god del lenger enn det ja![]()
Ja, her og i grunn selvom det har vært noe sol i dag![]()
Hva skal bakes?Nå blir det baking her![]()
5011 nåDet er viTror vi er akkurat på 5000 innlegg her nå..?
så det er jo LITT mer enn 500
![]()
Lenge ti de er ferdig da?
Nå blir det baking her![]()
Fylte horn med ost og bacon.Hva skal bakes?![]()
Håpe det ikke er lenge til daGudene vet???
Å hva skal du bake![]()
De er namnamjaÅ det hørtes godt ut![]()
Hvor har du kjøpt flasker?
Ikke gale pris på de på kremmerhusetDe kjøpte jeg på kremmerhuset29 kr for en flaske på 550ml og 19 kr for en flaske på 250ml, syns ikke det var dyrt
Men vi fikk ett lite problem plutselig for vi har visst ikke stor nok kjele til å koke de største flaskene, hehe! Tok å kokte opp vann og fyllte på flaska så det hjelper vel litt. Kanskje vi må kjøpe større kjele
Kokte de små da
På jernia hadde de 1 liters flaske som kosta 59 kr tror jeg, men da hadde vi i alle fall ikke fått kokt dem! Vi lagde bare av 880 g bær og det ble en stor og to små flasker. Spent på å smake når den har fått kjølt seg ned litt! Det var kjempeenkelt så håper det smaker bra!