Ikke feil det neiÅåå... Det hørtes kjempegodt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke feil det neiÅåå... Det hørtes kjempegodt ut![]()
HeiHei og hoppHvordan går det med dere november damer?
Usj :/ er det lenge til di får komme hjem da?Gleder meg te å komme hjem, iķke morro å måtte være med ut å kjøpe plater og alt mulig idioti. Men jeg orker ikke gå å handle mat for så å gå hjem med matvarene, Har gått nok i dag. Så da må jeg være med som vedheng siden det er min bil de bruker![]()
Åh det hørtes godt utFylte horn med ost og bacon.
Sendt sambo ut for å hente pizzavår lokale pizza har byttet eiere å er nå helt ny meny
kjedelig siden vi hadde en favoritt men litt spennende å nå prøve seg frem her
![]()
![]()
En som heter chorizoenHva bestilte dere da?
Det frista veldig i dag selv om vi hadde hjemmelaga i gårpizza hørtes veldig godt ut![]()
Det frista veldig i dag selv om vi hadde hjemmelaga i gårhaha
Hørtes godt dt ut daAhhh nå har jeg proppa i meg en diger salat full av sukkererter, kidneybønner, fetaost og diverse. SÅ mett.
Pizza er alltid godtDet frista veldig i dag selv om vi hadde hjemmelaga i gårhaha
Hørtes godt dt ut daJeg har spist smultringer og lefser jeg
![]()
Så braHeiher går det bare bra
![]()
med deg da?
Hehe nei det tror jeg jammen ikkehehe kan man få nok pizza??![]()
Uff det bekkenet er aldri snillt nei :/ mitt streiker det å :/ utrolig kjipt å ikke få gjort alt det jeg villSå braHer er alt bare bra, sett bort fra irriterende bekken smerter som kommer og går helt plutselig.
Dagen har gått til litt farting, g så har vi vært i fjæra og fiska litt![]()
Får håpe den er nesten like god iallefallSendt sambo ut for å hente pizzavår lokale pizza har byttet eiere å er nå helt ny meny
kjedelig siden vi hadde en favoritt men litt spennende å nå prøve seg frem her
![]()
![]()