Ååååh det er jo så godtNå kjenner jeg at jeg får vann i munnenlukter boller
gleder meg til bolleorgasme
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh det er jo så godtNå kjenner jeg at jeg får vann i munnenlukter boller
![]()
![]()
Her betaler han selvmen de han hadde fra før har vert 5 år gamle så de var temmelig slitt
så jeg sa han måtte få inn nye
![]()
Han kjøpte bare 1 da men kastet to. Så at han måtte ha en ny det er jo forståelig![]()
Men jeg skal ikke si noejeg Har mine ting
haha å bruker langt mer penger på klær enn han
![]()
Kan ærlig talt ikke fordra at folk skal putte ting inn i bollene, jeg hvorfor ødelegge det perfekteÅåååh det er jo så godt![]()
er det vanlige hveteboller eller har du noe i dem?
![]()
![]()
Hadde vært rart om det hadde vært motsatt, vært fall for meg. Kan leve med at han bruker lengre tid på badet enn meg, men ikke kr på klærSånn det skal værehehe
![]()
HeheheKan ærlig talt ikke fordra at folk skal putte ting inn i bollene, jeg hvorfor ødelegge det perfekte![]()
![]()
Men har i rosiner hvis jeg skal gi dem vekk.
Hva andre gjør får være opp te dem. Men jeg vil ikke ødelegge perfeksjon![]()
Det hadde vert helt feil for meg å :/ ikke vandt med detHadde vært rart om det hadde vært motsatt, vært fall for meg. Kan leve med at han bruker lengre tid på badet enn meg, men ikke kr på klær![]()
I daghehe nei håper hun har noe ledig denne uken
vis ikke må jeg prøve en annen klinikk. Det er sambos siste ferie uke å hadde vert greit å fått det nå slik at han kan være med
å så spurte jeg å storesøsteren å hun ville å
så hadde vert helt topp å fått denne uken
![]()
Hehe, hvalrossen Synnøve føler jeg meg somKrysser fingrene![]()
Haha nei blir Andpusten av alt for tidenføler jeg har tidenes verste kondis
![]()
Bahvill ha tak i ultralyd damen nå
men er jo bare opptatt signal der
![]()
krise
![]()
Wohooo da blir det ultralyd på torsdaggleder meg sånn til å se han igjen
![]()
![]()
Heller det ja. Her sov han til halv åtte i dag:OVet du hva den var egentlig veldig braVi hørte ikke ett pip fra noen av de. Lillegutt våknet 05.20 så det var litt i tidligste laget, men heller det enn våkenetter
![]()
Uff det skjærer virkelig i hjertet når de ikke vil i barnehagen! Men han kommer nok til å kose seg masse likevel, det går gjerne over med en gang foreldrene gårJeg er førskolelærer så jeg føler jeg har sett det fra begge sider
![]()
Jeg har begynt å finne frem ting og se om lillegutt trenger noe nytt før barnehagestart om 2 uker (!)
Fant noe regntøy etter storebror, men det var visst hull i buksa :O Så det blir i alle fall ny regnbukse!
både buksa og jakka har blitt skrukkete på en måte.. Blir regntøy gammelt? Det er jo 5,5 år mellom mine to eldste så kanskje ikke jakka er noe å spare på heller? Ser ut som den trenger å smøres inn med fett på en måte.. Har en til liggende som er nesten ny så kan jo bare bruke den daDen er fra reflex den som har blitt skrukkete, egentlig veldig god regnjakke, var veldig fornøyd med den til storebror
![]()
Husker barnehagen klaga på regntøyet til eldste mann uanset ræva merke jeg hadde. Gikk til anskaffelse av ett veldig dyrt ett ( 3 settet den høsten) likevel så klaget de..
Jeg ble frustrert å spurte til slutt hva ungen gjorde mest ute?
Joda han pleide å elske ønskte midt i pyttene å leke?!
Å det lot de han gjøre. Men er da ikke rart han blir våt når han får lov å sitte i pyttene?
Ble helt sjokka..
haha. bolleorgasmeNå kjenner jeg at jeg får vann i munnenlukter boller
![]()
![]()
Hehe ja det ville hunOg hun ville regner jeg med?![]()
Nei det er ikke noe godtJada, er nok mest når jeg gikk. vet jo det egentlig, men det er jaggu ikke godt. Fikk så vondtMen de skulle på tur i skogen der i dag
![]()