Skravletråd

Hahaha! Ja da kan de jo ikke klage, får være måte på hva et regntøy skal tåle :) Syns egentlig de barnevaderene er lure, de som har støvlene sveisa fast i buksa, men vil tro man må bytte mye oftere da for føttene vokser jo så fort! Buksa er jo ikke så farlig om er litt lang i starten men om skoene blir for små kan jo ikke buksa brukes heller..
Nei det har jeg å tenkt på :/ så akkurat der er det litt dumt men ellers så virker de jo kjempe geniale :D

Nå har jeg farget ferdig den tegningen jeg holdt på med :) ringt å fått timer det jeg skulle :) så nå skal jeg henge opp noen klær , å snart lage klar lasagnen så det bare er å steke den når vi kommer hjem fra besøk hos foreldrene mine :) skal ut å se på bobilen di har kjøpt å så skal sambo hjelpe far litt :)

Det hørtes koselig ut :)

Planen var å bake og gjøre litt rent. Men så står gubben opp, Å konstanterer at det er fint vær og at vi skal te sjøen. Men så finner han ut at det klarer ikke jeg, må gå et stykke. Kjenner jeg blir irritert å sta. Så sier at vi kan dra te sjøen men jeg må få ferdig bolle deigen først. Da ble han sur å dro, så får se hva det blir til. Fargelegger imens jeg :)
Det ville jeg å gjort :p tydeligvis stått opp på feil fot han :p

Ja han får det plutselig for seg :p å så holdt jo jeg på å vaske arbeidsbuksa hans. Det var jo krise for han trengte den jo :o så da måtte han ut å kjøpe ny :p

Skjønner at du ikke vil være med på jula. Her kjøper han ny arbeidsbukse først og så kommer han å spør om ikke jeg kan vaske den gamle :p

Hahaha mannfolk :p

Min må ha blåkladder han :p er vist helt topp å gå i :o syntes det er tunge å virker ubehagelige jeg da :p

Arbeidsbukser er et omfattende tema for dem. Vet han har prøvd bukser til oppi 1000 kr men ikke vært fornøyd, så jeg legger meg ikke opp i det er bedriften hans som betaler dem :)

Arbeidsbukser er et omfattende tema for dem. Vet han har prøvd bukser til oppi 1000 kr men ikke vært fornøyd, så jeg legger meg ikke opp i det er bedriften hans som betaler dem :)
Her betaler han selv :p men de han hadde fra før har vert 5 år gamle så de var temmelig slitt :o så jeg sa han måtte få inn nye :p
Han kjøpte bare 1 da men kastet to. Så at han måtte ha en ny det er jo forståelig :p
Men jeg skal ikke si noe :p jeg Har mine ting :p haha å bruker langt mer penger på klær enn han :p

Back
Topp